wtorek, 19 kwietnia 2016

♥ A serce Twoje bije...♥ Lecz czyje ono? Czyje?...

..czas cztero-listnej koniczyny



ON

♥ Że włosy masz długie i czarne...
♥ Usta malinowe...
♥ A serce Twoje bije...
♥ Lecz czyje ono? Czyje?...
♥ A co to?...
♥ Kto to?...
♥ Serce pyta skrycie...
♥ Kto chce mnie odmienić...
♥ Moje zmienić życie...

ONA

♥ Co to za poezja?...
♥ Duszę mą rozpala...
♥ Piersi mi unosi...
♥ Niczym żaru fala...
♥ Pełna niepokoju...
♥ Pełna zadziwienia...
♥ Szukam słów poezji...
♥ Której w życiu nie mam...


autor -Adam Czyk
 
kiedy Cię spotkałem
błądziłem w zakrętach
Ty mnie wnet ujrzałaś
byłaś taka piękna


serce już mówiło
tylko Ona z tobą
stworzycie Parę Nasyconą
i będzie Wam błogo!


który to dzień z rzędu
odliczamy dzisiaj
dni Nam upływają
wiersze tworzymy dzisiaj


i oboje Siebie
w kolejnym spotkaniu
oczekujemy jak pierwej
na Randki spotkaniu..


ach, chwilo ulotna
cóż mi zrobić możesz
spotkałem Miłość życia
- nazwałem Veroni! ♥



AMO_ dla _VERONI

♥ ILY


 
To jest przepiękne! To jest cudowne!
Powinieneś zatroszczyć się o mnie!
To jest niesamowicie przyjemne! To jest niebo!
To jest to co uwielbiam oglądać!

Zrobiłeś moje życie tak czarujące
Nie możesz mnie obwiniać za uczucie miłosne
To jest przepiękne! To jest cudowne!
 Że powinieneś troszczyć się o mnie

 
To jest przepiękne! To jest cudowne!
Powinieneś zatroszczyć się o mnie!
To jest niesamowicie przyjemne! To jest niebo!
To jest to co uwielbiam oglądać!


Mój kochany, to jest czas cztero-listnej koniczyny
Od tej pory moje serce pracuje w godzinach nadliczbowych
 
To jest przepiękne! To jest cudowne!
 Że powinieneś troszczyć się o mnie
 
@
 
's wonderful! 's marvelous!
You should care for me!
's awful nice! 's paradise!
's what i love to see!

You've made my life so glamorous
You can't blame me for feeling amorous.
Oh! 's wonderful! 's marvelous!
That you should care for me!

'S wonderful! 's marvelous!
That you should care for me!
'S awful nice! 's paradise!
'S what i love to see!

My dear, it's four-leaf clover time
From now on my heart's working overtime.
Oh! 's wonderful! 's marvelous!
That you should care for me!
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz