sobota, 23 kwietnia 2016

♥..lubię pisać z Tobą wierszem!


Dobry Wieczór Amadeuszu!

Jesteś po prostu Wspaniały!


Zacząłeś od furtki

była Nam potrzebna

uśmiecham się pisząc

a wcześniej czytając...
 
obiecałam czekać

cieszę się niebywale...


Veronica
 
 
 

zaskoczona, ucieszona

och, chwilo cudowna

przed snem zawitałaś

bym nie była samotna


spoglądając do skrzynki


liścik znalazłam


ganiam od kąta do kąta


ach, więc nie zapomniał




czytam szybko i jeszcze


i znów od nowa, mam dreszcze


każde słowo oglądam


to z góry, to z dołu




Amadeusz

napisał i jeszcze...



o Naszych spacerach


o randkach przy wietrze


ja Mu odpisuję


chcę jeszcze, chcę jeszcze!



ps.


Amadeuszu mój...

dziękuję za list mi drogi...


za cudne róże, nie miałam takich jeszcze...


za to, że Jesteś...


i że lubię pisać z Tobą wierszem!
 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz