wtorek, 19 kwietnia 2016

♥ Kocham Ciebie, Kocham Ciebie!..

..REMIS ♥♥ SERC
♥ Gdy sam na sam z Tobą siedzę..
♥ Nie mam czasu o nic pytać..
♥ Patrzę w oczy, ustek śledzę..
♥ Chciałbym wszystkie myśli czytać..
♥ Wprzód, nim w oczętach zaświecą..
♥ Chciałbym wszystkie słówka chwytać..
♥ Wprzód, nim od ustek odlecą..
♥ I nie potrzeba tłumaczyć..
♥ Co chcę słyszeć, co zobaczyć..
♥ Rzecz nietrudna i nienowa..
♥ Moja Luba! Te dwa słowa..
♥ Kocham Ciebie.. Kocham Ciebie!

♥ Innego nie chcę widoku..
♥ Kiedy z Tobą będę w niebie..
♥ Tylko niech te dwa wyrazy..
♥ Napisane w Twoim oku..
♥ Odbite po tysiąc razy..
♥ Widzę wszędzie wkoło siebie..
♥ I innej muzyki w niebie..
♥ Nie chcę od wschodu jutrzenki..
♥ Słyszeć do zachodu słońca..
♥ Kocham Ciebie, Kocham Ciebie!..
♥ Dość mnie tej jednej piosenki..
♥ Z waryjacjami bez końca.


autor -Adam Mickiewicz
 AMO
Piękny! Fantastyczny wiersz!
..ja też tak chcę, jak Adam/Wieszcz napisał.
♥ Kocham Ciebie.. Kocham Ciebie!  ♥
♥ Kocham Ciebie.. Kocham Ciebie!  ♥
♥ Kocham Ciebie.. Kocham Ciebie!  ♥
♥ Kocham Ciebie.. Kocham Ciebie!  ♥
A ♥ M ♥ O ♥

VERONI
...ja też tak chcę..
♥ Kocham Ciebie, Kocham Ciebie! ♥
♥ V ♥ E ♥ R ♥ O ♥ N ♥ I ♥

AMO
BO W TYM NAJPIĘKNIEJSZY JEST AMBARANS
- ŻEBY DWOJE CHCIAŁO NARAZ,
SŁYSZEĆ SŁOWO JAKŻE PIĘKNE
KTÓRYM MĘŻCZYZNA  CZĘSTUJE PANIENKĘ
A PANIENKA DO MĘŻCZYZNY - KOCHAM CIEBIE
I UCZUCIE ODWZAJEMNIONE
AUREOLĄ OTOCZONE

VERONI
A gdy Dwoje zechce naraz
Jak myślisz, co wówczas, no co? ♥
AMO
..zaraz odpowiem Ci wierszem na moim blogu!
VERONI
Odpowiedz u mnie!
AMO

siedzimy w fotelach
tych Naszych na ganku
każde w swoim rogu
jak na ringu zdarzeń..

i zwierciadło przed Nami
Czas ustawił w zadziwieniu
każde z Nas myśli o Drugim
lub o jakimś zbawieniu

JA, spotkałem Kobietę z marzeń
tych moich niespełnionych
doznałem cudu olśnienia
do Miłości z Nią jestem gotowy

zjawiskowa z Imienia
godna pociecha Rodziców
nie żąda ode mnie cudów
wie, jakim prawem rządzi się życie!

oczarowany Tobą
widzialną Kobietą z marzeń
idę przez życie śmielej
mam w Tobie "wenę z obrazów"

Tobie szepczę me słowa
tak jak eliksir odnowy
Kocham Cię!
dla Ciebie jestem gotowy..
♥♥
i Ty w swoim fotelu
też takie słowa mi dajesz
lubię jak mnie jak szalem
miłością tulisz, nie bawisz!

Kochaj mnie jak ja Ciebie
wciąż szermierka ta słowna
a Serca są już na uwięzi
ślubowałaś mi i wie to cała Polska!

Kocham Ciebie..

Kocham Ciebie..

Kocham Ciebie..
VERONI
I choć bym nie wiem jak chciała
I choć bym nie wiem, co pisała
I choćbym Ciebie Kochała...
W szermierce słownej rady nie dała!

Kocham Ciebie.. ♥


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz