wtorek, 12 kwietnia 2016

♥..róża



Została mi tylko ta róża
Róża, którą dostałam od Ciebie
Patrzę na nią codziennie
Ale nie wiem, co z Nami będzie!

Czas nie jest dobrym doradcą
Oddalamy się coraz bardziej od Siebie
Nie trzymasz w Swych dłoniach mej dłoni
Nie całujesz jak kiedyś namiętnie!

Choć już było tak bardzo Nam blisko
Z czasem zrozumiałam niemal wszystko
Ciągle błądzisz pomiędzy gwiazdami
Nie wiedząc, że szczęście bywa ulotne!

Moje serce czasem pełne rozpaczy
Nie wiem, co zrobić? Jak postąpić inaczej?
Często płaczę i łzy jak potok wylewam
A do szczęścia była tak króciutka droga!

Wspominam ten Nasz pokoik na piętrze
I Ciebie i mnie, te pieszczoty, zaklęcia
Potem przy żłobku ślubowania słowa
I wyjazd z oczami pełnymi łez rozstania!


autorka wiersza :Weronika -Veroni





Marek Stępień
Magnoliowa aleja

Odeszłam
by ciszy oddechem
nie kaleczyć
wiesz gdzie mnie szukać
opowiedziałam Ci o tym miejscu
tam inny smak
ma powietrze
a trawa miękkością
drży
i drzewa pełne
rozkwitłych kwiatów
płatkami tulą
szeptów sen

Dzięki za Twój piękny wiersz. 
 
 

Weronika
+Marek Stępień
Dziękuję Marku za Twój piękny wiersz  
 


 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz