piątek, 4 marca 2016

ERO ..♥..Moje myśli o Tobie...



Moje myśli o Tobie...
 

Czasem Cię widzę na jawie, czy we śnie
Lecz wyciągniętymi rękoma
Dotykam tylko, choćbym nie wiem jak chciała
Mojej głodnej myśli o Tobie!

Dotykam każde mówione do mnie słowo
Biorę je i pieszczę w swoich ramionach
Moje gorące ciało wciąż czeka na Twoje
A Ciebie jak nie ma, tak nie ma!

Każdy namiętny i czuły pocałunek
Czuję na mych spragnionych ustach
Za każdym dotykiem palców Twoich dłoni
Chodzę myślami i błądzę po mym ciele!

Gdy wyjechałeś ode mnie z rana
Poczułam się tak jakoś dziwnie sama
Szukam myślami śladów Twego ciała
I wreszcie odnajduję je na sobie i w sobie!

I chociaż Cię wołam myślami
I chociaż spijam każdą kroplę ustami
I choć tak bardzo Cię pragnę zmysłami
To Ciebie jak nie ma, tak nie ma!
 



autorka :Weronika -Veroni
 
PIĘKNO KOMENTARZA
 
 
 
 Thank you Weronika for this song. I
 wish you à good week-end my friend by far.
It is difficult to communicate between us, but it is the presence which counts (matters).
Kisses and friendly thoughts...
 
Dziękuję Weroniko za piosenkę.
Życzę Ci dobrego weekendu przyjacielu zdecydowanie.
Jest to trudne do komunikowania się między nami,
ale to jest obecność, która liczy się.
Całuję i przyjazne myśli ...

 
 
+Pierre Couzinié
Thank you Pierre...
I wish you very nice evening and happy weekend my dear friend
Kisses and hugs for you...
 
Dziękuję Pierre ...
Życzę miłego wieczoru i bardzo szczęśliwy weekend,
mój drogi przyjacielu
Pocałunki i uściski dla Ciebie ...
 
 
    

 
piękny komentarz
tak jak i piękne działanie
to nie tylko sen i zjawy
to Nasze sielskie, wieczorne
- ero - zabawy!
♥♥♥
Pięknie napisałaś Moja Weroniko
rozpieść mnie, gdy wrócę
"króciutką spódnicą"!
Twój AMO
- KC
 
 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz