poniedziałek, 7 marca 2016

♥..Bez niej świat dla mnie nie istnieje...

 
Wyjątkowa Kobieta..,
Special woman...
 
 

I have emotions for this woman
She really makes my mind twirl,
She plays with my heart,
Worse than a Sweet-Tart,
My heart tells me to adore,
But my eyes want more,

I wish I could be with her,
But me not being with her is a disaster,
We play so many games,
And call each other sweet names,
We're always talking to each other,


May be some day we will be,
When that happens you will be mine,
These are just thoughts of me and you,
But some day it will be true,I hope
This is something I can guaranty,
Because then I'll live in serenity,

This poem is suppose to show true love,
Kind of like a single flying white dove,
When I'm writing this,this is what I think of,
His love, love, and even more love,
She's my whole world and everything in it,
Without her the worlds just an endless...

And Good Night...
 
 
Mam uczucie dla tej kobiety
Ona sprawia, że mnie porywa
- jest w moim sercu
słodyczą..
Moje serce mówi - adoruj ją
Moje oczy chcą więcej
Żałuję, że nie mogę być z Nią
Dla mnie to katastrofa, gdy z Nią nie będę
Gramy tak wiele gier
Telefonujemy do siebie
wymawiając słodkie imiona
Jesteśmy zawsze rozmawiając ze sobą
Może pewnego dnia będziemy
Kiedy to się stanie, będziesz moja
Są to tylko myśli o mnie i o Tobie
Pewnego dnia będzie to prawda, mam nadzieję
To jest coś, co daje gwarancję
Bo wtedy będę żył w spokoju
Wiersz ten ukazuje prawdziwą miłość
To są fruwające Białe Gołębie
Kiedy to piszę i to co myślę,
Moja miłość, mnoży więcej miłości
Ona jest całym moim światem
i wszystko w nim, jest!
Bez niej świat dla mnie nie istnieje...

 
( tłumaczenie wiersza Kamala - Veroni, autorka blogu )
 
(Translation line Kamala - Veroni, author of the blog)
 
 

,

1 komentarz:

  1. Piękny wiersz Kamala
    Piękne tłumaczenie
    Piękny blog
    ..pozdrawiam, Amadeusz

    OdpowiedzUsuń