poniedziałek, 7 marca 2016

♥.. Zieleń, ptaki i drzewa

Zieleń, ptaki i drzewa

Tęsknię, tęsknię ogromnie i skrycie
Gdzie wrześniowe słońce dla mnie świeciło
Tam, gdzie z radością jechałam pociągiem
Do tych lasów i pól, jezior i Ciebie!

Tam był mój świat i wówczas była jesień
I ogromne dęby z dziuplami dla ptaków
Były tak pracowite, robiąc zapasy na zimę
A ja codziennie obserwowałam ich życie!



Słońce świeciło tak, jakby była wiosna
Tylko zieleń traw miała inny odcień
Codziennie biegłam do lasu radosna
I widziałam te zmiany zachodzące w przyrodzie!

W sierpniu odfrunął mój bocian z gniazda
Przyfrunie znowu teraz, gdy zapachnie wiosną
Wówczas było słychać głosy żurawia
Gdy frunęły pod niebem swym kluczem!

A orzeł? Orzeł znów będzie szybował nad głową
A w maju słowik zaśpiewa radosne swe trele
I jaskółki przyfruną przyjazne człowiekowi
I zapełnią całą pustą przestrzeń pod niebem!



autorka :Weronika -Veroni

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz