czwartek, 3 marca 2016

♥.. Raz na milion lat




Październik przypomina mi o moim domu
Zimne noce będę czekać w spokoju wszystko
Oglądając liści odwracając się od zieleni do złota ...
Oczekiwanie czuje się jak wieczność
Podczas oczekiwania na miłość przyjść do mnie
Ktoś, że mają kogoś do przechowywania ...

Wtedy raz na milion lat
Pojawi się świeci biały rycerz
Bajki pochodzą prawda
Obiecuję, moje serce tylko dla Ciebie ...

Zamek stoi na wzgórzu
Nasze oczy spotykają się i czas stoi w miejscu
Twój uśmiech ogrzewa mnie jak pierwszy pławić
Tam, gdzie kiedyś był kolor czarny i biały
Jest Moonbeams gdzie był tylko noc
Wiedziałem wtedy i tam byłaś tą jedyną


 
Once in a Million Years

October reminds me of my home
The cold nights I would wait all alone
Watching leaves turning from green to gold...
The waiting feels like eternity
When waiting for love to come to me
Someone to have, someone to hold...

*Then once in a million years
A shining white knight will appear
Fairytales are coming true
I promise my heart only to you...

A castle stands upon a hill
Our eyes meet and time is standing still
Your smile warmed me like the first summer sun
There's color where once was black and white
There's moonbeams where there was only night
I knew then and there you were the one.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz