wtorek, 1 marca 2016

♥ Je T'apprendrai L'amour ♥ - ♥ Naucz mnie miłości ♥




Zadzwonił telefon... usłyszałam Twój głos... ciepły... pełen pomysłów na przyszłość... powiedziałeś kilka słów... że tęsknisz... że kochasz... że samochodem jesteś w połowie drogi do mnie... radość zapanowała wokół... słyszałam nawet śpiew ptaka... nie!....to we mnie wszystko grało i śpiewało... radość.. że się znów spotkamy... czekałam z wielką niecierpliwością... wszystko biegiem... bo za godzinę będziesz... prysznic... makijaż.. moje długie włosy... przykrywające to, co Twój wzrok pieści....patrzę w lustro... jestem zadowolona... . i.. wreszcie Jesteś.!...cudowne są spotkania... trudne później rozstania... teraz Jesteś!... padliśmy sobie w ramiona... delikatne dotknięcie Naszych ust... ja rozanielona.... poszliśmy na obiad... potem do kawiarni... grał właśnie zespół... poprosiłeś mnie do tańca... całowałeś moje włosy... przytulałeś do Siebie moje ciało... Byłeś zmęczony... bo do mnie daleka droga... idziemy do domu? zapytałeś... ja też tak samo myślałam... wróciliśmy... napaliłeś w kominku... bo znów wróciła zima... wszędzie biało... piękna bajeczna sceneria... w kominku się rozgrzewało... Nam też było ciepłej.... Twój wzrok oparł się o me ciało.... Wokół cisza... i tylko z cicha ta francuska piosenka...... byliśmy spragnieni Siebie... i ta sceneria... i ta piosenka... i My sami... Ty i ja... dwa serca, które tak za sobą tęskniły... zakochani w sobie... zaczęliśmy się namiętnie całować... dłonie błądziły po ciałach...... które wkrótce stopiły się w jedno... dziwne cienie na ścianach... i tak gorąco... gorąco... gorąco... z cicha ta francuska piosenka... i... gorąco... gorąco... gorąco.......................................................

 
 
 
 
Śniło mi się wczoraj, żeśmy się kochali
Śniło mi się wczoraj, że jestem gotowa dla Ciebie
Śniło mi się, że ostatniej nocy nauczyłeś mnie kochać
Jestem gotowa na Ciebie, dla mnie wszystko jest piękne
Ty dotykaj mnie czułymi gestami
a ja powiem Ci o czym marzę
odnajdziesz mnie po raz pierwszy nocą
i nie będziesz chciał póżniej zasnąć

nauczę Cię co to głębia nocy
w tym wzburzeniu oceanu mocy
pierwszy ślad promieni słonecznych
zaoferuje Nam nowe wspólne rano
naucz mnie kochać sobą
a ja oddam Ci siebie z miłości
będę Twoja, gdzie tylko zechcesz
tu i tam, wszędzie

będzie ona trwać z dnia na dzień
będzie to miłość wieczna
nauczymy się życia, jego radości i lęków
stłumimy skargi i Nasze bojażnie

wiosna życia Nas porwie dla siebie
gdy Ty staniesz się moim Mężczyzną!
naucz mnie kochać sobą
a ja oddam Ci siebie z miłości

powiem słowa o których marzysz
powiem Ci o Naszej miłości
a Ty w zamian koniuszkami palców
roztoczysz na mojej skórze ogrody płonące
naucz mnie kochać sobą
a ja oddam Ci siebie z miłości
będę Twoja, gdzie tylko zechcesz
tu i tam, wszędzie
będzie ona trwać z dnia na dzień
będzie to miłość wieczna
naucz mnie kochać sobą
a ja oddam Ci siebie z miłości

będę Twoja, gdzie tylko zechcesz
tu i tam, wszędzie
będzie ona trwać z dnia na dzień
będzie to miłość wieczna
Ty mnie naucz siebie
Ty jesteś mój, przysięgałeś..
♥♥
 
PIĘKNO KOMENTARZA
 
Piękno erotyki
Tak czytane skrycie
Rzadko z komentarzem
Pływa po G+ o świcie..
:-)
Amadeusz
Pisz więcej, lubię Ciebie czytać..
 
 
A ja lubię czytać Ciebie!
Veroni
 
 
இڿڰۣ¸♥¸PIĘKNY EROTYK...
Weroniko pozdrawiam i życzę cudownego popołudnia
 Jareczek...
Buziaki i uściski இڿڰۣ¸♥¸
 
 
♥ Jareczku, dziękuję...
wpisuj na blogu, jeżeli możesz.
Tam jest miejsce na komentarz.
A wiesz, jak to ładnie wygląda?
Życzę Tobie pięknego popołudnia...
Buziaki i uściski dla Ciebie..
Weronika ♥
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz