środa, 24 lutego 2016

..WERONIKA ♥


 
 
Choć musimy powiedzieć sobie "żegnaj" na lato
Kochanie obiecuję
że będę wysyłał Ci całą moją miłość
każdego dnia w liście
zapieczętowanym pocałunkiem

Tak, to będzie zimne i samotne lato
ale ja wypełnię tą pustkę
będę wysyłał ci wszystkie moje sny
każdego dnia w liście
zapieczętowanym pocałunkiem

Będę widział Cię w świetle słońca
Wszędzie będę słyszał twój głos
Pobiegnę, aby Cię czule przytulić,
Ale kochanie, Ciebie tam nie będzie

Nie chcę mówić "żegnaj" na lato
Wiedząc, że będziemy tęsknić za miłością
Och, przyrzeknijmy sobie
ze spotkamy się we wrześniu
i przypieczętujemy to pocałunkiem

Tak, to będzie zimne i samotne lato
ale ja wypełnię tą pustkę
będę wysyłał ci całą moją miłość
każdego dnia w liście
zapieczętowanym pocałunkiem



 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz