niedziela, 21 lutego 2016

♥... Pamiętasz?...

♥ Pamiętasz.. ♥

 
 
♥... Pamiętasz?...
♥... Mówiłeś, że przyszłam...
♥... do Ciebie pierwsza...
♥... musisz to pamiętać...
♥... delikatnie dotknąłes moje usta...
♥... A ja?...
♥... przymknelam oczy z rozkoszy...
♥... całowałam Twoje usta...
♥... Był las...
♥... pewnie zaczarowany...
♥... nie było nikogo prócz Nas...
♥... i były ptaki...
♥... nad Nami orzeł szybował...
♥... zataczal jakieś tam koła...
♥... Byłam bardzo wesoła...
♥... za lasem była moja szkoła...
♥... w Twoich oczach radość wielka...
♥... widziałam w nich Nas...
... jak chodzimy ręka w rękę...
♥... tuliles moje ciało...
♥... początkiem bardzo nieśmiało...
♥... no... cóż...
♥... w zaczarowanym lesie...
♥... wszystko zdarza się przecież...
♥... drzewa szumialy wokoło...
♥... były poziomki...
♥... i strumyk płynął...
♥... I dzięcioł na drzewie...
♥... z czerwoną czapeczka...
♥... na głowie...
♥... słowik trele Nam śpiewał...
♥... i nawet chatka tam była...
♥... wszystko w kolorach tęczy...
♥... sama już teraz nie wiem...
♥... czy to było na jawie?...
♥... a może to tylko sen był?...
♥... Ale ja wiem!...
♥... że ja tam byłam...
♥... Pamiętasz?... ♥



♥ ♥
(myśli sercem pisane)
 
 
PIĘKNO KOMENTARZA
 
 
 
..pamiętam!
 
A pamięć mnie nie zawodzi
pamiętam usta Twoje
i pocałunek błogi
i oczy roznamiętnione
i las, drzewa, krzewy
i Ciebie i dzięcioła
- stukot, echo w dal niesie

..pamiętam!
 
A pamięć mam taką sobie
co zapominam, na żółtej kartce
kreślona w ozdobie
Dla Ciebie wierszem jestem
Dla Ciebie listem przepiórki
Dla Ciebie pocałunkiem
- a Ty dla mnie Różą czerwoną!@
AMO




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz