środa, 24 lutego 2016

♥... Uwierz... że marzenia się spełniają...



 
 
♥... Zacznij doceniać szczegóły...
♥... Doceniaj każdą sekundę...
♥... Uwierz w Siebie...
♥... Uwierz... że marzenia się spełniają...
♥... Wiem... to nie takie proste...
♥... Pamiętaj... nic w życiu nie jest proste...
♥... Droga do szczęścia jest kręta...
♥... Uwierz... że warto ją pokonać...
♥... Szczęście... to Miłość...
♥... Bez Miłości... świat nic nie wart...
♥... Miłość trzeba pielęgnować...
♥... I chociaż to trudniejsze...
♥... Niż myślisz...
♥... Uwierz...
♥... Jest to warte... ♥... Wysiłku... ♥





ON - AMADEUSZ, dla Veroni





..pamiętasz jesienne niebo
jesienne liście na drzewach
w Naszym lesie, gdzie strumyk, gdzie ptaki
kuły zawzięcie za robakiem drzewa..



..i wtedy gdy stanąłem u Twojego boku
poczułem co to spełnione marzenie
co zawitało tego roku!
TY, Veroni!



..ten las przywiał do serca
proporcje Naszych wydarzeń
Oboje mieliśmy podobny cykl
zawiłych zdarzeń



..i kiedy stałem przy Tobie
czułem jak szczęście ogarnia
wszystko było łatwiejsze
na niebie lśniła najciemniejsza gwiazda



..i choć życie jest ciężkie
i choć niełatwy dla Nas czas
to warto upadać w tej drodze
nie klękać, nie oglądać się za sodomy ślad..



moja miłość dla Ciebie
AMO


 

ONA VERONI, dla Amadeusza
 


 
...pamiętam wszystko od nowa
tę jesień, ptaki i drzewa
i ten strumyk, co tam przepływa
i wiatr, co grał w Naszym lesie



...pamiętasz to słońce nad Nami

choć jesień, wciąż było z Nami
tak świeciło jasno
i było tak pięknie i My sami..



I choć droga do szczęścia kręta
i choć w życiu nic nie jest proste

będę pamiętać te chwile
gdy byłeś ze mną w tym lesie

oparty o sosnę!


dla Ciebie Amadeuszu ♥ Veroni







PIĘKNO KOMENTARZA

 Amando Where 

..moje, Nasze i spełnione
wierszem Twoim okraszone..
..czytam je już któryś dzień
pięknie piszesz, to nie sen..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz