poniedziałek, 22 lutego 2016

Zakochani są Sami na świecie... ♥ ♥


 ♥ ♥

i udostępniła go w kolekcji Moje słowa sercem pisane
 
 
 
♥... Pamiętasz?...
♥... Nasz pierwszy wieczór?...
♥... Wiem!...
♥... Pamiętasz!...
♥... Było to przed rokiem...
♥... Też pachniały święta...
♥... przyszłam do Ciebie pierwsza...
♥... tak zawsze mówiłeś...
♥... Szybko minął miesiąc...
♥... I już czekałam na Ciebie z różą...


♥... Przyszedłeś do mnie...
♥... Usłyszałam...
♥... Jesteś piękna, moja Różyczko...
♥... zarumieniłam się od Twoich słów...
♥... a serce biło mocniej...
♥... Byłam szczęśliwa, że Jesteś...
♥... I chciałam, żebyś pozostał...
♥... i tak chciało moje serce...
♥... Powiedziałam...
♥... Mogłabym...
♥... Mógłbym...
♥... usłyszałam od Ciebie...

♥... Potem było lato...
♥... i wkrótce wrzesień...
♥... listopad i grudzień...
♥... My dalej jesteśmy...
♥... Nowy rok znów minął...
♥... MY dalej jesteśmy...
♥... I tak pozostanie...
♥... Na zawsze!...
♥... Bo Kochamy się przecież...
♥... Już wkrótce znów wiosna będzie...
♥... A Zakochani są Sami na świecie... ♥

♥ Dla Ciebie ♥


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz