środa, 17 lutego 2016

..i wypatruję w oknie - Ciebie!

 
Kraina Marzeń...



Przyjechałeś wówczas po mnie
Nie wiedziałam, gdzie jedziemy
Powiedziałeś mi w podróży
Że tę noc u Ciebie spędzimy!


Cały świat mi zawirował
Ucieszyłam się ogromnie
Spakowana byłam szybko
Nie wiedziałam, że nadaremnie!

Teraz czekam tu
i wypatruję w oknie
Śnieg zasypał Nasze ślady
I pozostawił łzy, które nie obeschną nigdy

Wszystko było tak jak w bajce
Całowałeś mnie namiętnie
Potem nagle ten telefon
Zamieszanie zrobił wielkie!

Powiedziałeś musisz wracać
Ja mam czekać w Twoim domku
Że powrócisz, jak najprędzej
A mnie śnieg zaprószył oczy!

Teraz czekam Ciebie
i wypatruję w oknie
Wróć jak najprędzej do mnie
Bo ja nie wiem sama, co zrobię!

 

Chyba bajka się skończyła
Tak jak zima, jest przedwiośnie
Wiem, że czekam tu na próżno
Czas już zatarł ślady Twoje!

Lecz me serce nadal czeka
Ta tęsknota wciąż za Tobą
Lecz nadeszło oddalenie
A z bajki morał wyciągnę!

Powrócę znów do Krainy Marzeń
Gdzie zimą kwitną kwiaty
Bo wiem, że tam czekasz na mnie
A ja pobiegnę do Ciebie!



autorka :Weronika -Veroni

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz