sobota, 27 lutego 2016

..szepty miłości ♥

Jesteś moją miłością...

..♥ ♥ ♥

Poniedziałek, wtorek, środa
Jak ten czas wolno się wlecze
Od rana Twoja praca, moja matematyka i szkoła
Czwartek, piątek i wreszcie sobota!




Czekałeś na mnie jak zawsze
Na Nasze sobotnie spotkanie
Podekscytowana myślałam
Byś samochodem już podjechał po mnie!

Zaprosiłeś mnie do kawiarni
Mówiłeś tak barwnie z uczuciem
Jak bardzo za mną tęskniłeś
I że smutne beze mnie Twe życie!




Nasze szepty miłości w kolorach tęczy
Choć cichutkie, roznosiły się echem
Zapewnienia miłości wzajemnej
I o Naszym dotyku i radości intymnej!

Potem spacer i alejka w lesie
I te ptaki, co fruwały nad Nami
I drzewa, które nutki w rytm piosenek szumialy
I te pocałunki namiętne i wciąż mam te dreszcze!




autorka -Weronika -Veroni

PIĘKNO KOMENTARZA
 
 
rozchwalasz po świecie
wieść, co wierszem się snuje
co moje serce porwała i w rząd drzew
w Twoim lesie "babim latem" niesie..
@
porwałaś się w pisanie
o Nas na G+ opowiadanie
i nie wiem co myśleć
- co zrobić?

bo kiedy Cię widzę
na rondzie ING
to wiem, że TY
porwałaś  serce me..

i tydzień pracy
i Ty i czerwone kwiaty
i ja i mój rumak czerwony
- co asfalt szarpie spod kół..

oczarowany Tobą niewidzialnie
jestem dla Ciebie wszystkim
pocałunkiem, dreszczem
i czymś jeszcze - Twoją MIŁOŚCIĄ!

AMO

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz