niedziela, 14 lutego 2016

..urzeczona tym miastem

Zagubiłam się w Paryżu...
 
 
 
Zagubiłam się we Francji Zostawiłam Serce w mieście Paris
Muszę tam jeszcze powrócić
Choć wówczas tam padał deszcz!

Stałam urzeczona tym miastem
Słyszałam dokoła je 't'aime, je t'aime
Przestałam tak prawie całą tę noc
Nad ranem na wzgórzu stał On!
 
 



Byłam przemoknięta do mojego ciała
Nie czułam zimna, chociaż powinnam
Bo zagubiłam się we Francji, choć nie chciałam
Jego wzrok przenikał mnie na wskroś!

Ach, to miasto i ten jego klimat
Jakiś urok w dal za sobą niesie
Słyszę ciągle te słowa je t'aime, je t'aime
I widzę to spojrzenie, przeszywające na wskroś!

 

 
Byłam cała zmoknięta, drźałam nie wiem sama
Pamiętam, że od tego zdarzenia
Zakochałam się w mieście Paris i tym deszczu
Który wcześniej wciąż padał i padał!

Zagubiłam się we Francji
I w tym mieście dla zakochanych Paris
Ale przecież byłeś tam ze mną, pamiętasz?
I wciąż słyszę od Ciebie je t'aime, je t'aime!...
 
 


To dla Ciebie Amadeuszu ten wiersz,
bo Ty wówczas byłeś tam ze mną...
♥ je t'aime ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz