poniedziałek, 7 marca 2016

♥.. wracam do Ciebie każdą nocą

Jestem tu...
Na wyciągnięcie ręki
Nie możemy narzekać
Że do szczęścia
daleka droga!

Dotknij mnie..
I powiedz, że mnie kochasz
Nie mów, że by ze Sobą być
Tak wiele trzeba
Dla Nas Dwojga!



Powiedz..
Że mając tyle kamieni
Które ciągle staramy się pokonać
Damy radę skruszyć
Nie roniąc łez!

Spójrz...
Choć nic nie jest proste
Nie oglądaj się wstecz
Idźmy ramię w ramię
Do wspólnej przyszłości!



Jesteś...
Nie zrób żadnego kroku
Byś nie musiał nigdy żałować,
Że zrobiłeś go zbyt pochopnie
Mając przy Sobie mnie!

♥ ♥

..dla Nas stalowy moździerz utoczę
by wszelkie kamienie przeszkód
usunąć Nam z drogi
- bo Ty jesteś drogą i celem
Naszej miłości!

Więc nie roń łez, gdy mnie nie ma
Bo wracam do Ciebie każdą nocą
I wiedz, że miłość ubogaca
Teraźniejszość i przyszłość
- bo Ty jesteś drogą i celem
w Naszej Miłości..

AMO dla Veroni



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz