piątek, 25 marca 2016

♥ Tylko Ty... ♥

♥ Tylko Ty... ♥

 
Only You

I hug with tears
Running down from
Unending well
Of tears out
Of passion
 
 
Burning passion
Burning desires
Because I love you
Because I don't
Have another woman

Because you are mine
I'm yours
As I watch you leave
And come back to me again
My wet cheek testify of it

When I hold you
I'm covered within
I'm all for you
Keep our heart
Because I love you... 
 
 
 
Tylko ty


przytulę się łzami
do Ciebie
one będą spływały
w niekończące się dobro

porywasz mnie
płomienną pasją
a ja spalam się z pragnienia
ponieważ Cię kocham
bo ja nie
mam innej kobiety
TY jesteś moja
a ja jestem Twój
kiedy wyjeżdżam
i powracam do Ciebie ponownie
moje załzawione policzki
świadczę o uczuciu
kiedy trzymam Cię w ramionach
trzymam moje uczucie, które -
przechowuję w mym sercu
bardzo Cię Kocham!...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz