wtorek, 22 marca 2016

♥..Nieustannie...


Nieustannie...

Myślę tylko o Tobie
Co robisz? Gdzie Jesteś? Czy będziesz?
Bo ja tęsknię ciągle za Tobą
Gdy przy mnie nie ma Ciebie!

Tak codziennie od samego ranka
Gdy tylko oczy otwieram
Myśli me biegną do Ciebie
Nieustannie... I ciągle od nowa!

Nasza miłość jest niecodzienna
Ma zapach wonnych kwiatów
Jest w pięknych kolorach tęczy
I w cudownym śpiewie ptaków!

Gdy patrzysz w moje oczy
Przytulasz do Siebie i nagle
Zaczynasz całować namiętnie
Unoszę się cała ku niebie!

Bo Ty Jesteś moją miłością
Na Ciebie przecież czekałam
Dziękuję Ci za to, że Jesteś
I Bądź zawsze, tego bardzo bym chciała!

I znów zawitała wiosna
I świeci słońce na niebie
I wnet zakwitną wszystkie kwiaty
Ale wciąż przy mnie nie ma Ciebie!

Przyjdzie lato i jesień, znów zima
My błądzimy wciąż innymi ścieżkami
A ja myślę tylko o Tobie
Bo kocham Cię.......................................................
Nieustannie...

autorka wiersza :Weronika -Veroni
 

 
 
PIĘKNO KOMENTARZY
 
  GLAM ROCK 
இڿڰۣ¸♥¸Weroniko życzę Ci  najmilszych wrażeń na dzisiejszy wieczór, dobrej nocy i cudownie kolorowych snów...Buziaczek od Jareczka இڿڰۣ¸♥¸
 
 
 
 
+GLAM ROCK
♥ Jareczku życzę Ci... najpiękniejszych chwil dzisiejszego wieczoru... takich, których nie da się zapomnieć... miłej nocy i cudownie bajecznych snów... Buziaczek od Weroniki ♥
 
  Leo Ko
 
Oh nou..!
Któż jest tym szczęśliwcem?💙🙆
Serdecznie i pięknie👌😊
Brawo! :))
 
 
 
 
Jakże pięknie opisane
Uczucie do niego
On szczęśliwcem jest zapewne
A Ty jesteś jego. ...😘🎶🔆💕☀
 
 
dla Ciebie Weroniko - Dedykacja wierszem
 
myślę tylko o Tobie
codziennie mam Cię w głowie
codziennie z Tobą jestem
i w G+ (plus) piszę wierszem

bo w Tobie mam moje marzenia
męskie też pokuszenia
tęsknoty i nadzieje
i wiem, że do mnie się śmiejesz

myślami owładnięty
pragnieniami Twymi osłonięty
jak tarczą obroniony
i Twoim Sercem sławiony

dziękuję Ci za wierszyk
bo jakiś nie tutejszy
czuły i bardzo tkliwy
do serca przypadł mi!

Dziękuję, Veronico...AMO ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz