czwartek, 3 marca 2016

♥... Tęsknota...



 
♥... Tęsknota...
♥... Smutek...
♥... Dlaczego nie radość?...
♥... Pytam sama Siebie...
♥... Odpowiedzieć na nie...
♥... nie zdołam... ♥... Wiem!...
♥... Do Szczęścia...
♥... nie jest prosta droga... ♥... Wiem!...
♥... Czujesz to samo co ja...
♥... Miłość... ♥... Strzała Amora...
♥... Trafiła prosto w Serca Dwa...
♥... Nie potrafię już być bez Ciebie...
♥... Zapytałeś...
♥... Czy mówiłem Ci ostatnio, że Cię Kocham?...
♥... Mówiłem!... ♥... Sam odpowiedziałeś...
♥... I dodałeś...
♥... ale powiem Ci to teraz...
♥... i tak będę powtarzał...
♥... każdego dnia...
♥... Moja wyobraźnia...
♥... podpowiada mi... ♥... tak -tak...
♥... Bądź cierpliwa!...
♥... Posłucham jej...
♥... Będę na Ciebie czekała... ♥... Wiem...
♥... Nadejdzie ten dzień...
♥... Zabierzesz mnie do Siebie...
♥... Będę na Ciebie czekała...
♥... Ale już nie tu, gdzie jestem... ♥


         ♥... Dla Ciebie... ♥
 
 
i udostępniła go w kolekcji Moje słowa sercem pisane
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz