wtorek, 29 marca 2016

♥..Paris!


..Paris!

 
przytuleni do Siebie, śnimy
o Dniu, co był piękny i czuły
o Podróży dwudniowej, jedynej
o Języku, co "parlez vous francais" się zaczyna..





ach, ten Czas tak szalony, karnawałowy
ten Dzień piękny Tobie Veroni poświęcony
ten lot Dżwięków odrzutowych z Pyrzowic
ten Czar serc radością łączonych!




i szept z ust, co ciągle je całuję rano
Kochaj mnie i bądż czuły, AMO!
Kochaj mnie, moja Gwiazdeczko
ten szept, brzmi jak dziecko



przytuleni do Siebie i obok
w dniach, co minęły
i ten skok czasoprzestrzeni
oni Razem na lotnisku życzeń i marzeń..




moment Szczęścia dwudniowych wojaży
Szczęścia, co w meandrach Sekwany się ważył
i ta wieża i ogrom jej stali
i Pole Marsowe, gdzieśmy się całowali




przysięga Miłości i "parlez vous francais"
i oddech za oddechem, Ty i ja, to cieszy Ciebie i mnie
i moment Szczęścia dwudniowych wojaży
ach, ten Czas szalony, karnawałowy..




Paris!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz