sobota, 26 marca 2016

♥..DUET SERC...Kocham Cię... Kocham Cię... Kocham

ONA:
Kocham Cię... Kocham Cię... Kocham Cię..

 
Dlaczego...

Kocham Cię o poranku
Gdy tylko oczy otworzę
Moje myśli biegną do Ciebie
Bo żyć w oddaleniu nie mogę!



Kocham Cię i w południe
I w każdej dnia minucie
Do szczęścia jest Nam tak blisko
A tak skomplikowane jest życie!



Kocham Cię, gdy deszcz pada
I gdy słonko grzeje cudnie
Biegnę do Ciebie codziennie
I zawracam w połowie drogi, za wcześnie!



Kocham Cię w noc ciemną
Choć nie ma gwiazd na niebie
W snach Jesteś przy mnie blisko
Dlaczego za dnia nie ma Cię przy mnie!



Kocham Cię w pierwszej myśli
I wówczas, gdy jest mi ciężko
Tęsknota za Tobą, za Nami
Sprawia, że w oczach robi się mokro!

autor -Weronika -Veroni

 
 
 
 
 
 
ON:
 
raz Słowo rzekłaś
w Sercu ostało
ilekroć śnisz
wciąż mi Ciebie mało
 
 
dla mnie zrodzona
z Kobiety Matki
i z Ojca co kochał
wszystkie domowe dziatki
 
 
a kiedy spotkasz
Rodziców Swoich
pozdrów Ich Sercem
miłości mojej
 
 
bo w Tobie mam wszystko
nie tylko wiersze
Ty dla mnie jesteś
Miłością po wieczność!
 
 
Amadeusz dla Veroni ♥
 
i udostępniła go w kolekcji Moje wiersze:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz