sobota, 19 marca 2016

♥..Nothing is able to change my love for you


♥..Nic nie jest w stanie zmienić mojej miłości do Ciebie
 
 
VERONI - MOJA SKRZYNIA SKARBÓW
 
 


 
Nic nie zmieni mojej miłości

Jeśli miałbym żyć bez Ciebie
Dni byłyby puste
Noce wydawałyby się zbyt długie
Z Tobą widzę przyszłość,
och tak wyraźnie
Możliwe, że kochałem wcześniej
Lecz nigdy nie czułem tego tak mocno

Nasze marzenia są zawsze młode
i oboje o tym wiemy
one zawsze zabiorą Nas
gdzie tylko będziemy chcieli
Przytul mnie teraz, dotknij mnie teraz
Nie chcę żyć bez Ciebie

Nic nie jest w stanie zmienić
mojej miłości do Ciebie
Powinnaś już wiedzieć,
jak bardzo Cię kocham
Jedyna rzecz, której możesz być pewna
To, że nigdy nie poproszę o nic innego
niż Twoją miłość.

Nic nie jest w stanie zmienić
mojej miłości do Ciebie
Ty powinnaś wiedzieć, jak bardzo Cię kocham
Cały świat może się zmieniać,
ale NIC NIE ZMIENI MOJEJ MIŁOŚCI DO CIEBIE!

Jeśli Nasza droga nie będzie za łatwa
Nasza miłość poprowadzi Nas,
jak gwiazda przewodnia
Będę dla Ciebie,
jeśli tylko będziesz mnie potrzebować
Nie musisz nic zmieniać
Kocham Cię taką jaką jesteś

Więc chodź ze mną i dziel życie
Pomogę Ci też ujrzeć wieczność
Przytul mnie teraz, dotknij mnie teraz
Nie chcę żyć bez Ciebie!


PIĘKNO KOMENTARZA
 
 
  Weronika 
 
Są przepiękne słowa
Tej piosenki..,
Przytul mnie teraz, dotknij mnie teraz
Nie chcę żyć bez Ciebie! ♥
Nic nie zmieni mojej Miłości
do Ciebie... ♥
Veroni
 
 
 
  Amando  
 
 
 
..bo Twoja miłość
z moją złączona
jak ogniwo stalowe
kute z radością


..bo Twoja miłość
dla mnie pisana
jestem Twoim Mężczyzną
od nocy do rana..


..przytulę Cię nocą
do mego ramienia
sercem rytm Ci nadam
przyjdzie Nam nadzieja..


..bo Ty Jesteś moja
a ja jestem Twój
co uczucie złączyło
ostanie po grób!


ILY
AMO dla Veroni


♥ ♥ ♥

Pierre Couzinié: zdjęcie z profilu   Pierre Couzinié

Belle musique et beau texte
(pas trop bien traduit) d'amour.
 Merci Véronique
 pour ce post et tous les autres aussi .
 J'aime ta fidélité, et te deviner tous les jours sont un bonheur pour moi.
 Je te fais de grosses bises mon amie.
 A +

Piękna muzyka i piękny tekst o miłości
(nie zbyt dobrze przetłumaczone)
Véronique
dziękuję za ten post i wszystkie inne też.
Lubię naszą przyjażń, spoglądając w każdy dzień na Twój profil, sprawiasz radość dla mnie.
Przytulam i wielkie buziaki przyjacielu.
A +
 
 

1 komentarz:

  1. Belle musique et beau texte (pas trop bien traduit)d'amour. Merci Véronique pour ce post et tous les autres aussi . J'aime ta fidélité, et te deviner tous les jours sont un bonheur pour moi. Je te fais de grosses bises mon amie. A +

    OdpowiedzUsuń