sobota, 12 marca 2016

♥... Dziewczyna z różą..

 

 
 
 
♥... Codziennie myślę o Tobie... ♥... Co robisz?... ♥... Z kim jesteś?... ♥... Czy Twoje myśli... ♥... Są przy mnie?... ♥... Czy kochasz, jak ja?... ♥... Może mi kiedyś to powiesz?... ♥... Dziś śniłam o Tobie... ♥... Sen był piękny... ♥... Sam to powiesz... ♥... Zadzwonił telefon... ♥... Odebrałam... ♥... to byłeś Ty!... ♥... Zapytałeś... ♥... Jaki plan mam na wieczór?... ♥... wiedziałeś, że na to czekałam... ♥... nie od dziś!... ♥... Po Naszej rozmowie... ♥... usłyszałam... ♥... Jesteśmy umówieni... ♥... na dziś... ♥... Prysznic. makijaż... ♥... No i co ubrać?... ♥... nie wiem.. ♥... co usłyszę od Ciebie na powitanie?... ♥... Czy zobaczę w Twych oczach zachwyt?... ♥... Dzwonek do drzwi!... ♥... Jesteś... ♥... Zabieram Cię ze Sobą Kochanie... ♥... usłyszałam Twój szept... ♥... miałam dreszcze... ♥... Wybiegliśmy na ulicę... ♥... otworzyłeś drzwi samochodu... ♥... nikogo nie było prócz Nas... ♥... zacząłeś mnie całować namiętnie... ♥... Nasze serca biły gwałtownie... ♥... Kocham Cię moim sercem... ♥... szeptałeś... ♥... A ja Kocham Ciebie... ♥... Nasza Miłość jest piękna... ♥... Ty wiesz i ja wiem... ♥... Że mój sen będzie na jawie... ♥... Może jutro... za miesiąc... ♥... Kto wie?... ♥... To tylko zależy od Nas... ♥... I spotkamy się... ♥... tak naprawdę!... ♥

♥ Dla Ciebie ♥


Weronika
jest autorem tego wpisu
i udostępniła go w kolekcji Moje słowa sercem pisane

 
PIĘKNE KOMENTARZE
 
 
 
இڿڰۣ¸♥¸
Weroniko zapachem róż Cię pozdrawiam
a róże me dla Ciebie zostawiam...
Buziaczek od Jareczka 
இڿڰۣ¸♥¸
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz