piątek, 18 marca 2016

♥... Znalazłeś kluczyk do serca mego

 
 
♥... Dla Ciebie... ♥

♥... Znalazłeś kluczyk do serca mego... ♥... nie wiem jak to zrobiłeś... ♥...schowany był gdzie?... ♥... sama nie wiem... ♥... kiedyś mi pewnie opowiesz!... ♥... Znalazłeś drogę do mnie... ♥...do moich marzeń o Tobie... ♥... Co z Nami teraz będzie?... ♥... zadaję pytanie to sobie....♥... Ty nie odpowiesz mi na nie!... ♥... Może jednak nie myśleć?... ♥... może jednak się nie zastanawiać?.., ♥... uśmiechnę się do Ciebie... ♥... myślami Ci odpowiem..♥... A Ty zrozumiesz mnie przecież... ♥... znamy się nie od dziś... ♥... Był maj... ♥...a może kwiecień... ♥... pachnialy wówczas bzy... ♥... codziennie czekałam na Ciebie... ♥... jak wtedy... ♥... Pamiętasz?... ♥... czekam i dziś...♥... zapach róż i kasztanow... ♥... dookoła się unosił...♥... kochałes mnie tak... ♥... jak dotąd nikt... ♥... przyszła jesień... ♥... listopad i grudzień... ♥... My dalej błądzimy ze sobą.., ♥... idź przed siebie dalej tą drogą... ♥.... która Cię do mnie zaprowadzi... ♥...wczoraj... jutro... może jeszcze dziś?... ♥
...Tylko przyjdź na pewno... ♥... nie zwlekaj... ♥...ja jak zawsze będę na Ciebie tu czekać... ♥... jest już grudzień!... ♥... a czas Nam ucieka... ♥... Nasze usta zastygna... ♥... w miłosnym... ♥... gorącym pocałunku... ♥... bo kochamy się... ♥... nie od dziś... ♥... więc... ♥... przyjdź!... ♥


♥ ♥


♥ moje myśli sercem pisane ♥

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz