czwartek, 10 marca 2016

Pamiętasz?

 
♥... Pamiętasz?... ♥... Zaczęła się jesień... ♥... Październik?... ♥... Nie!... ♥... Chyba wrzesień... ♥... Byłam tak daleko... ♥... Nie wiedziałeś nic... ♥... Gdzie ja jestem... ♥... Dziewczyna... Zagadka... ♥... Tak mówiłeś o mnie przecież... ♥... Był tam mój las... ♥... Były ptaki... ♥... I coś tam jeszcze... ♥... Pamiętasz?... ♥... Byłeś tak bardzo zajęty... ♥... I nie popatrzyłeś w moją stronę... ♥... A ja... ♥... Tak bardzo lubiłam wiersze.... ♥... Coś nagle się odmieniło... ♥... Czy wiesz... co to było?... ♥... Bo ja nie wiem... ♥... Ach ten październik... ♥... Płakał deszczem... ♥.... A może to łzy?... ♥... Nie było Nas tam jeszcze... ♥... A Ty byłeś tak uparty... ♥... Odsłoniłeś w oknie firankę... ♥... Zobaczyłeś mnie i Kogoś jeszcze... ♥... I już wiedziałeś... ♥... Co tracisz... ♥... Potem przyszedł listopad... ♥... Pisaliśmy już w Duecie... wiersze... ♥... No i coś jeszcze... ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz