wtorek, 15 marca 2016

♥.. myśli sercem pisane

♥ Pamiętasz.. ♥

 



♥... Pamiętasz?...
♥... Mówiłeś, że przyszłam... ♥... do Ciebie pierwsza... ♥... musisz to pamiętać...
♥... delikatnie dotknąłeś moje usta... ♥... A ja?...
♥... przymknęłam oczy z rozkoszy... ♥... całowałam Twoje usta...
♥... Był las... ♥... pewnie zaczarowany... ♥... nie było nikogo prócz Nas... ♥... i były ptaki...
♥... nad Nami orzeł szybował... ♥... zataczał jakieś tam koła...
♥... Byłam bardzo wesoła... ♥... za lasem była moja szkoła... ♥... w Twoich oczach radość wielka... ♥... widziałam w nich Nas... ♥... jak chodzimy ręka w rękę... ♥...tuliłeś moje ciało... ♥... początkiem bardzo nieśmiało... ♥... no... cóż... ♥... w zaczarowanym lesie... ♥... wszystko zdarza się przecież... ♥... drzewa szumiały wokoło... ♥... były poziomki... ♥... i strumyk płynął... ♥... I dzięcioł na drzewie... ♥... z czerwoną czapeczka... ♥... na głowie... ♥... słowik trele Nam śpiewał... ♥... i nawet chatka tam była... ♥... wszystko w kolorach tęczy... ♥... sama już teraz nie wiem... ♥... czy to było na jawie?... ♥... a może to tylko sen był?... ♥... Ale ja wiem!... ♥... że ja tam byłam... ♥... Pamiętasz?... ♥

♥ ♥
(myśli sercem pisane)
 
 
 
 
..pamiętam!
A pamięć mnie nie zawodzi
pamiętam usta Twoje
i pocałunek błogi
i oczy roznamiętnione
i las, drzewa, krzewy
i Ciebie i dzięcioła
- stukot, echo w dal niesie

..pamiętam!
A pamięć mam taką sobie
co zapominam, na żółtej kartce
kreślona w ozdobie
Dla Ciebie wierszem jestem
Dla Ciebie listem przepiórki
Dla Ciebie pocałunkiem
- a Ty dla mnie Różą czerwoną!@
AMO

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz