piątek, 18 marca 2016

♥... Dla Ciebie... ♥



♥ Po cóż mi słońce na niebie...
♥ Które jasno dziś grzeje...
♥ Po co ma grzać na niebie...
♥ Gdy przy mnie nie ma Ciebie?..

♥ Po cóż mi kwiaty na łące...
♥ Te barwne i te pachnące...
♥ Po co mają tak pachnieć...
♥ Gdy przy mnie nie ma Ciebie?..

♥ Po cóż mi lasy i pola...
♥ Po których latem biegałam...
♥ Po co mam po nich biegać...
♥ Gdy przy mnie nie ma Ciebie?..

♥ Po cóż mi słowik ma śpiewać
♥ Swoje radosne trele...
♥ Po co mam znowu ich słuchać
♥ Gdy przy mnie nie ma Ciebie?..

♥ Po cóż gwiazdy na niebie...
♥ Świecić mają codziennie...
♥ Po co mam patrzeć na niebo..
♥ Gdy przy mnie nie ma Ciebie?..

♥ Po cóż mam być bez Ciebie...
♥ I czekać i tęsknić daremnie...
♥ Dłużej tak już nie potrafię...
♥ Gdy przy mnie nie ma Ciebie!



♥... Dla Ciebie... ♥
 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz