sobota, 5 marca 2016

Dla przypomnienia... 31 grudnia 2015 r.-Sylwester!

i udostępniła go w kolekcji
 

Dla przypomnienia... 31 grudnia 2015 r.-Sylwester!
 
 
♥... Kochana...
♥... Dobrze, że jesteś tu ze mną...
♥... Nie wyobrażam sobie...
♥... że miałoby być inaczej...
♥... Kochany...
♥... Ja być już bez Ciebie nie potrafię...
♥... Sam o tym dobrze wiesz...
♥... Tylko Ty wiesz!...
♥... Nikt inny!...
♥... Bo dla innych to nic nie znaczy...
♥... Oprócz mojej rozpaczy...
♥... że nie możesz zostać ze mną...
... na dłużej...
♥... Zrozum mnie...
♥... Ja nie mogę inaczej!...
♥... Uwierz mi...
♥... moje dni są szare...
♥... gdy nie ma Ciebie przy mnie...
♥... Gdy Jesteś...
♥... to tak jak słowik śpiewa...
♥... jak pięknie szumią drzewa...
♥... gdzie na niebie tęcza...
♥... gdzie maj a nie grudzień...
♥...Zostań ze mną na dłużej...
♥... To znów koniec roku...
♥... i ten ostatni dzień...
♥... Sylwester...
♥... Życzę Ci...
♥ Wszystkiego Najlepszego...
♥... Niech spełnią się Nasze marzenia...
♥... Miłości wzajemnej...
♥... za dnia...
♥... w nocy...
♥... I o zmroku...
♥... Szczęśliwego Nowego Roku... ♥.

♥ Dla Ciebie ♥
 
 
ON - AMADEUSZ
 
 
Marzenie moje
Miłością zroszone
W wymiarze serca
Co Twoje dla mnie
- rozpościera ramiona..

Jesteśmy dla Siebie
Na mapie przestrzeni
Piszę list dla Ciebie
Z Tobą ciągle się żenię..

I dziś znów przed pracą
Całowałem Ciebie
Przysięgałem, że wrócę, że będę
A TY mi marzenie dałaś
- na słowa przysięgi..

..miłego, rozmarzonego dnia Veronico..
AMO
 
 
 
 
ONA - VERONI
 
 
...i miłego Amadeuszu
dla Ciebie...
Veroni
 
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz