piątek, 25 marca 2016

♥...Nie widzą - Świata za Sobą

ON:
 
Daj mi serce swoje
Ja dam Tobie kwiat
Pójdziemy we Dwoje
Podbijemy świat..

Amadeusz
 
 
ONA:
 
 
Chodź ze mną
Pokażę Ci jak
Pachnie Wiosną
Jak ptaki wracają
Z dalekiej podróży
Jak krokusy spod śniegu
Patrzą na świat radośnie!

Veroni
 
 
ON:
 
 
już niedługo
za dni parę
będę z Tobą
tworzył Parę
i na ścieżce
tej zdrowotnej
pomkniemy szukać
- Wiosnę!

Miłości Nam życzę
i słońca na niebie
róż w kolorze złota
i Ciebie i siebie
- kocham Cię! ♥ AMO
 
 
ONA:
 
 
A ja Ciebie! ♥
Wiosnę znajdziemy
To pewne
Niech w tym dniu
Świeci słońce
Na niebie
Bo dzisiaj
Zimno i wieje
Miłości Nam życzę
Niech spełnią się
Wszystkie marzenia!
♥ Veroni
 
 
ON:
 
 
piękny Duet jest w wierszyku
słowne takie "fiku-miku"
lubię z Tobą pisać słowa
bo to Nasza jest rozmowa

choć Ty obok i ja też
słowa pisane wywołują dreszcz
a te które Ci mówiłem
zapomniałem, przetrawiłem

lubię słowa ich rozmowa
Ty i ja ważymy słowa
i ten wierszyk no i tamten
to szermierka pisana palcem
- na klawiaturze!
♥cdn..
 
 
ON:
 
 
..a teraz przerwa
między wierszami
Pani Domu obiad szykuje
a ja surfuję na G+
za gwiazdeczkami..
 
 
ONA:
 
 
Gratuluję!
Ja od dawna
Miłość w sercu noszę
Do mojego
Jedynego
Na świecie.
Są zawsze Razem
On i Ona!

Nie widzą
Świata za Sobą
Bo Zakochani
Są Sami
Na świecie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz