poniedziałek, 21 marca 2016

♥..imię Twoje w sercu - moim jest !

 
 

ON - AMADEUSZ:
 

Gdzieś na mapie świata
Maleńki znak
Tam mieszkasz Ty
Tam mieszkam ja


Na ekranie zdarzeń
Wierszem opisane
Jest Nasze spotkanie
- Miłością utkane..
 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 
 

ONA - VERONI:
 
 
Gdzieś na mapie świata
 
On pisze Jej imię
 
Bo chowa je w swoim sercu
 
Tylko Jej, żadnej innej
 
 
 
Veroni
 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 


ON - AMADEUSZ:


 
wyobraż sobie,
że to właśnie ja
tym palcem, imię Twoje
na ekranie tkam
 
 
bo Ty jesteś moja,
a ja Twój na zawsze
miłość Nam pisana
i tańce i walce
 
 
na spacerze z miłą
już byłem w tygodniu
teraz wierszem koję,
by było cudowniej..
 
 
kiedy z Tobą mówię
kiedy o Tobie śnię
imię Twoje w sercu
- moim jest !
 
 
bo nie wyobrażam sobie, byś Ty
w sercu mym nie istniała
kiedy My - Miłością obdarzeni
do siebie wciąż lgniemy
 


 
 
 
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz