wtorek, 12 kwietnia 2016

♥ Wszystkie moje... ♥ Noce i dni...

 
 
♥ DLA CIEBIE ♥


♥Dziś...
♥ Patrzę w Twoje oczy...
♥ Kochanie...
♥ Stęsknione...
♥ I zakochane...
♥ Dlaczego wciąż z wszystkim... ♥ Zwlekales?...
♥ Ja wciąż na Ciebie czekałem... ♥ A Ty... nie powiedziałaś...
♥ Mi nic...
♥ Dziś...
♥ Kiedy siedzimy naprzeciw...
♥ Siebie...
♥ Nie potrzeba Nam nic...
♥ Bo Jesteś...
♥ Jesteś moją Jedyną...
♥ Jak piękne są Nasze dni...
♥ A było tak pusto bez Ciebie...
♥ Teraz jest Nam...
♥ Jak w Niebie...

♥ Dlaczego mi nic...
♥ Nie powiedziałeś?...
♥ Przecież wiesz...
♥ Przychodzę tylko do...
♥ Ciebie...
♥ Tak prosto, jak zawsze...
♥ Jak dziś...
♥ Coraz krótsze są dni...

♥ Jesień glaszcze Nam twarze... ♥ Wkrótce zima...
♥ Białe zrobią się pejzaże...
♥ Śnieg zasypie Nasze...
♥ Spotkanie...

♥ Nie!...
♥ Tak nie będzie...
♥ Proszę Cię...
♥ Uwierz mi!...

♥ Dziś...
♥ Twój dotyk delikatny...
♥ Tak czuły...
♥ Moje i Twoje dłonie...
♥ Złączone...
♥ Tak będzie na zawsze...
♥ Jak dziś...
♥ Jesteś przy mnie Kochanie...
♥ I tak pozostanie...
♥ Bo nieważne już nic!...

♥ Bo nie jesteś już tak uparty...
♥ I zaglądasz...
♥ Juz w moją stronę...
♥ Będę czekać na Ciebie...
♥ I śnić...
♥ Wszystkie moje...
♥ Noce i dni...
♥ Na Ciebie... na Ciebie...
♥ KOCHANIE!...

♥ ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz