poniedziałek, 11 kwietnia 2016

Jestem gdy tylko pomyślisz o mnie..







__ W I T A M W SOBOTĘ- 09-04-2016❀ڿڰۣ
◥◣ς੭◢◤..◥◣ς੭◢◤
★´♥¸.• * ۞۞  ★
Jestem gdy tylko pomyślisz o mnie a ja uśmiechem pozdrowię skromnie… Najpiękniejszych chwil na wieczór ..ciepłem serca pozdrawiam…♥´♥¸.• * ۞۞ Dla Ciebie chcę obrazek naszkicować, w Twoje rączki go podarować. Miłym słowem go wypełnić, serca ciepłem jak delikatnym pędzla pociągnięciem barwą ciepła tło wypełnić, blaskiem zachodzącego słońca go upiększyć, gdzieś w oddali księżyca srebrzysty blask, oznajmić nam chce czar romantycznego wieczorku początek, cichutką muzyką jak wiatr i strumyk szumiący w oddali, pieści otula, zmysły wybudza, kosmyki włosów delikatnie chwyta niczym dłonie do tanga we dwoje wyciąga … Uroczego wieczorku w szczęściu radości, uroczym nastroju Muzyki uroczo płynącej w sercu.۞۞
◥◣ς੭◢◤..◥◣ς੭◢◤

★´♥¸.• * ۞۞۞
Na Miły wieczór… Na śliczne sny… Gwiazdkę z nieba wysyłam CI! ★  ۞۞۞
থৣৡৣথ♦
Każdy uśmiech to szczęścia kropelka…taka tyci malutka niewielka…zbieraj zawsze i wszędzie…szczęśliwe kropelki… aż się zbierze eliksiru dzban wielki. Zbieraj kroplę do kropli…niech się toczy…aż strumieniem perlistym zauroczy…strumieniem poprzez potok i rzekę…aż do krainy płynącej…miodem i mlekiem. Ty też daj szczęściu szansę… rozdawaj uśmiechy awansem. Szczęśliwe kropelki z dzbana…rozdawaj od samego rana…na ulicach smutnym twarzom…niech uśmiechnąć się odważą.Niech odzyskają ducha pogodę…dobry nastrój, życia urodę… optymizm niech w nich zagości…niech poznają smak prawdziwej…radości,niech uśmiechem zagłuszą…wszelkie smutki…wszak żywot nasz bardzo krótki. Szkoda czasu na narzekanie…spójrz na inne twarze…jakie one roześmiane…ile w nich piękna, uroku. Poprzyglądaj się im z boku…aż doznasz olśnienia…uśmiech spełnia nawet marzenia.   থৣৡৣথ♦
◥◣ς੭◢◤..◥◣ς੭◢◤

.থৣৡৣথ♦,҉,….W słowach na pozór tych niewinnych, Wciąż ze zdziwieniem odkrywamy, Że to co mówi się o innych, Najwięcej mówi o nas samych. I odkrywamy też niezłomnie, Na  życia ostrych zbyt zakrętach, To, że najtrudniej jest zapomnieć, O czym się nie chce już pamiętać. Bo my lubimy – daję słowo, Stare prawdy odkrywać na nowo. I odkrywamy ze zdziwieniem, Że człowiek zbiera to co sieje, Więc warto czyste mieć sumienie, Bo wtedy łatwiej o nadzieję.
◥◣ς੭◢◤..◥◣ς੭◢◤

♥Dobrej I spokojnej Nocy.
Wysyłam do Ciebie księżyca poświatę, niech do snu przychodzą marzenia skrzydlate. Wysyłam do Ciebie całusków kosz wielki, słowa słodkie, czułe jak gwiazd perełki. Niechaj będą bezpieczeństwem, przytuleniem, słodką myślą, żarliwością alfabetu i radości siłą czystą. Popatrz na gwiazdy na niebie Każda z nich to POZDROWIENIE ode mnie dla Ciebie ! ! !
◥◣ς੭◢◤..◥◣ς੭◢◤
✻✻`• .¸♥¸.•¸♥¸.•*´¨`*•(¯`•♥•´¯)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz