czwartek, 21 kwietnia 2016

♥..i ja kocham Cię!


ON
- Amadeusz:




zachęcony Tobą
w okno spoglądam
wypatruje drogi
czy Veroni stuka, puka?

zachęcony Tobą
muzykę włączyłem
nutki na klawisze wrzucam
piszę wiersz króciutki

jak bardzo Cię kocham
i jak bardzo tęsknie
chociaż jesień zimna
z kwiatami pobiegnę

ucałuję dłonie
ucałuję usta
moją Ukochaną do Serca,..

ach, jakaś Ty Veronisiu, cudna!


AMO
..kocham Cię!
 







ONA -  Veroni:



...Mój Amadeuszu! Kochany!
tak bardzo za Tobą tęsknię
Jesteś taki Jedyny
przeze mnie Umiłowany



i choć śniegiem prószy
i choć mróz szczypie w uszy
i choć szaro... ponuro
w moim sercu wesoło



nikt i nic już nie zdoła
zmienić moich uczuć do Ciebie
będę czekać, aż przyjedziesz
na Naszą randkę w sobotę...



Veroni
...i ja kocham Cię!
 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz