sobota, 23 kwietnia 2016

♥..Bo Miłość jest piękna...

 
♥... Dlaczego?...

♥... Nic nie jest proste?...

♥... Życie wybiera krętą drogę?...

♥... Czy ktoś Ci powiedział, że będzie łatwo?...

♥... Nikt!...

♥... Mówiłaś, że Kochasz?...

♥... Czy On o tym wie?...

♥... Na pewno...


♥... Kocha tak samo, jak ja...
♥... Nasza Miłość nie jest prosta...
♥... Choć znamy się tak dawno...
♥... Czy o tym powiedział?... ♥... tak!...
♥... Nie tak dawno zapytał...
♥... Czy Ci powiedziałem dzisiaj...
♥... że Cię kocham?...
♥... Powiedziałem...
♥... Ale powiem Ci to teraz...
♥... I będę mówił...
♥... każdego dnia...
♥... Uśmiechnęłam się na te słowa...
♥... Wiedziałam...
♥... że Kocha i pragnie...
♥... jak ja!...
♥... Miłość to nie jest gra...
♥... Jest piękna...
♥... Bo Miłość jest piękna...
♥... Tylko, dlaczego nie Jesteś ze mną?...
♥... Ja na Ciebie czekam...
♥... każdego dnia...
♥... każde Twoje słowo...
♥... rozkładam na nowo...
♥... I nie wiem, czy dam radę...
♥... będąc daleko...
♥... Mówisz...
♥... że jesteśmy blisko Siebie...
♥... Nie wiem...
♥... wciąż dzieli Nas ta przestrzeń...
♥... Wiem...
♥... muszę być cierpliwa...
♥... Ale uwierz mi, proszę...
♥... potrzebuję Twojej bliskości...
♥... Twojego dotyku...
♥... Ty pragniesz mojego...
♥... Pragniemy Swoich pocałunków...
♥... Swoich pieszczot...
♥... Nie potrafię tego zrozumieć...
♥... Choć tak bardzo próbuję...
♥... Pamiętasz?...
♥... Ja to ciągle słyszę...
♥... Mogłabym...
♥... I Twoje...
♥... Mógłbym...
♥... Więc zrozum...
♥... Możemy!...
♥... Nie Jesteśmy już dziećmi!...
♥... To My kreujemy...
♥... Naszą Przyszłość...
♥... Czas biegnie...
♥... Co będzie z Nami?...
♥... Kto wie...
♥... Byliśmy Ja i Ty!...
♥... Teraz Jesteśmy My!...
♥... Będę czekać znów na Ciebie...
♥... Tylko mi powiedz...
♥... Kiedy przyjedziesz po mnie?...



♥... Dla Ciebie... ♥


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz