środa, 13 kwietnia 2016

♥..Bogini Zwierząt...


Bogini Zwierząt...

Dodaj mi większej odwagi
I resztę Twoich uczuć do mnie
Nie pozostanę tu dłużej daremnie
Odlecę, kiedy tylko zechcesz!

Dodaj mi skrzydeł, jakie mają ptaki
Szybujące na wysokim niebie
Zapytam ich czy mnie poprowadzą
I z nimi odfrunę dziś jeszcze!

Odfrunę tam gdzie zielone pola
I tam, gdzie mnie mój las wciąż woła
Tam, gdzie ptaki znów będą śpiewać
I tam pozostanę na zawsze wesoła!

Tam na mnie czeka wielka dąbrowa
Tam bociany mają swoje piękne gniazda
Tam łąki i pola i ta cisza dokoła
Znowu mnie woła i woła!

Powita mnie sarna i potem następna
Nad głową orzeł znów będzie szybował
W lesie dzięcioły będą stukać w drzewa
I z dziupli swe dzioby wystawiać

To mój las, moje ptaki i drzewa
I ten słowik, co latem znowu zaśpiewa,
A wiosną przyfruną przyjazne jaskółki
I czekać tam będzie Zwierząt Bogini!

Na polance pomiędzy drzewami
Usiądę , by rozmawiać z leśnymi ptakami
Opowiedzą, gdzie były, co widziały zimą
A ja im opowiem o tęsknocie za nimi!

autorka :Weronika -Veroni





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz