wtorek, 19 kwietnia 2016

jeszcze Ci dziś przejdę przez myśl

..♥ Myślę wciąż o Tobie...
ONA - VERONI:



♥ Bywają takie chwile...
♥ Że choć Cię nie ma ze mną...
♥ Jesteś przy mnie!...
♥ Choć zrozumieć może Ci trudno...
♥ Jesteś przy mnie...
♥ Myślę wciąż o Tobie...
♥ Bez względu na to...
♥ Co robię...
♥ Myślę wciąż o Tobie...
♥ Gdzie byłeś?...
♥ Codziennie czekałam na Ciebie...
♥ Może trudno Ci to zrozumieć...
♥ Kochaj mnie, tak jak i ja...
♥ Wtedy wszystko zrozumiesz!...
♥ Wiem!...
♥ Nic nie jest tak prosto...
♥ Wiem!...
♥ Że nic nie jest łatwo...
♥ Szczęście, to uśmiech na twarzy...
♥ Najpiękniejszy...
♥ Gdy Ty jesteś...
♥ Przy mnie...
♥ Nie wiem, jak Ci to powiedzieć...
♥ Choć tyle padało słów...
♥ Nasze godziny barwią się tęczą...
♥ I wówczas jest tak pięknie...
♥ Wiem!...
♥ Że też myślisz o mnie...
♥ Że kochasz, że tęsknisz..
♥ Jeszcze dziś przejdę Ci przez myśl!...
♥ Pamiętasz?...
♥ Jak kiedyś?...
♥ Jak zawsze!...
♥ Tak dziś....
♥ To przyjdź....
♥ Opowiem Ci....
♥ Jak reszta świata, nic dla mnie nie znaczy...
♥ Bo Ty Będziesz przy mnie..

♥ Dla Ciebie ♥



ON - AMO:

jeszcze Ci dziś przejdę przez myśl
jeszcze dziś, gdy pomknę na schody
gdzie pies leży olbrzymi
i patrzy Nam w oczy
!
jeszcze Ci dziś przejdę przez myśl
jeszcze dziś, gdy w senności obok się położę
gdy bajki na dobranoc do uszu Twoich szeptem
ułożę, ułożę..
!
♥ AMO
!
jeszcze Ci dziś przejdę przez myśl, i -
opowiem Ci....
jak reszta świata, nic dla mnie nie znaczy...
bo Ty Będziesz przy mnie Veronico..

 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz