niedziela, 17 kwietnia 2016

♥..Chcę, żebyś wiedział....



♥... Dla Ciebie... ♥

♥ Opowiem Ci mój sen... sen, z którego nie chciałam się obudzić... pragnęłam by trwał i trwał... trwał jak najdłużej... Chcę, żebyś wiedział.... to., co już dawno wiesz... to uczucie między Nami... niech trwa... trwa wiecznie... . nie wyobrażam sobie... by miało by Nas nie być...
zadzwonił telefon... to byłeś Ty... Zapytałeś... czy mogę się z Tobą spotkać... podskoczyłam z radości... ale tego nie widziałeś... przecież tak bardzo tego pragniemy... skomentowałeś... będę u Ciebie wieczorem... czekaj na mnie... czekałam... bo czekam na Ciebie... od tej chwili... gdy padły między Nami tak ważne słowa... które pamiętam do dziś....Mogłabym... Mógłbym....to od nich zaczęło się wszystko... niebo codziennie obsypywałeś gwiazdami.... ja zbierałam gwiezdny pył... posyłałeś mi szeleszczące gwiazdki na dobranoc... a ja posyłałam jedną z nich.... padało tyle słów o miłości... o Naszych pocałunkach... kiedyś spytałeś... czy mówiłem ci dziś, że Cię kocham... mówiłem... ale powiem jeszcze raz... i będę mówił codziennie... by Twoje serce... to sobie zakodowało... i tak to trwa między Nami... chodzimy za sobą wszędzie... I wreszcie to spotkanie... tak długo oczekiwane... przygotowałam się jak zawsze starannie... od prysznica począwszy... makijaż... odpowiednia kreacja... moje długie włosy... szpileczki... i czekałam na Ciebie... puszczając Naszą piosenkę... myślami byłam za Tobą... Dzwonek do drzwi... otwarłam... stałeś Ty... w ręku trzymałeś róże.. czerwone... pełne miłości... pocałowałeś mnie delikatnie w usta... a ja tak długo na to czekałam... wiem, że czekałeś i Ty... Wypiliśmy kawę... Ty lubisz whisky... usta się Nam nie zamykały... cieszyliśmy się jak dzieci... Wreszcie te spojrzenia .. przyciągnąłeś mnie do Siebie... potem te długie gorące... coraz bardziej namiętne pocałunki....................................................................
dotyk..........................................................................
i te pieszczoty.............................................................
i zatracenie.................................................................
obudziłam się....
lecz gdzie byłeś Ty? ♥ ♥ ♥


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz