poniedziałek, 18 kwietnia 2016

♥..Zatelefonuj do mnie..


Zatelefonuj do mnie..

Jesteś mój i Ciebie pragnę

Cały świat może istnieć dla jednej osoby

A ta jedna osoba, jest moja.

Zatelefonuj do mnie..

 


 
Twój telefon dźwięczy spoza wielu

Wielu mil i kilometrów

Nocny wiatr przynosi mi Twoje słowa

Unoszone na wietrze do moich okien

Ich przekaz dociera delikatnie do moich uszu

Cicho..!  - Teraz słyszę jak mówisz!

 

Zatelefonuj do mnie.. choćby z nieba

Błyszczące gwiazdy, porównuję do blasku Twoich oczu

Kiedy patrzysz na mnie z oddali

Trawi mnie ogień miłości. Widzę Cię teraz!

 

 


Zatelefonuj do mnie.. w moim śnie

Roztańczeni Razem w cieniu mego snu

Podążamy w krainę śmiechu i miłości

Kochaj mnie kolejny i kolejny raz

Jestem w Twoich ramionach. Czuję Cię teraz! Jesteś!

 

Zatelefonuj do mnie.. z każdego dnia roku

Odległość nigdy Nas nie rozdzieli, nie może!

Los pozwolił Nam połączyć serca

Teraz Ty jesteś mój, a ja jestem Twoja!

Chcę zatrzymać tą chwilę na wieczność

Tak długo, jak Ty będziesz telefonował!

 

Kochaj mnie tak, jak ja kocham Ciebie!
 

 

Zatelefonuj do mnie..

Jesteś mój i Ciebie pragnę

Cały świat może istnieć dla jednej osoby

A ta jedna osoba, jest moja.
 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz