niedziela, 17 kwietnia 2016

Dreams - ♥... Pamiętasz?... ♥... ostatni dzień roku?...



 
♥... Spójrz!... ♥... Tam w oddali... ♥... Zobaczyłam Ciebie... ♥... A może, to sen jeszcze?... ♥... Pewnie jeszcze wciąż śpię... ♥... Wiem!... ♥... że to niemożliwe... ♥... bo jesteśmy, tak daleko od Siebie... ♥... Przepraszam, że wyjechałam... ♥... musiałam... ♥... nie było innego wyjścia... ♥... bo nic nie było proste... ♥... Pamiętasz?... ♥... ostatni dzień roku?... ♥.... Ja otuliłam go moim sercem... ♥.. Zabrałam go ze sobą... ♥... bo nie ma przy mnie Ciebie... ♥... Piszę list... ♥... nie wiem, czy zdążę go wysłać... ♥... by trafił tylko w Twoje ręce... ♥... Nie tęsknij za mną!... ♥... Wystarczy, że ja tęsknię... ♥... Róże... ♥... będę wysyłać wodą... ♥... może któraś dopłynie do Ciebie... ♥... w każdej jest cząstka mnie... ♥... bo je tuliłam do siebie... ♥... zamknęłam w nich mój zapach... ♥... będzie przypominał Ci mnie... ♥... gdy będzie Ci smutno beze mnie... ♥... Jest mi tu obco... ♥... ale nie martw się o mnie... ♥... wszystko będzie dobrze... ♥... taki scenariusz napisało życie... ♥... Żyć z dala od Siebie... ♥... Co dalej będzie?... ♥... Nie wiem... ♥... Pamiętaj, że byłam... ♥... I że gdzieś tam jestem... ♥


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz