wtorek, 12 kwietnia 2016

♥... Dlaczego?.. ♥... Zadaję Sobie pytanie... ♥



♥... Dlaczego?.. ♥... Zadaję Sobie pytanie... ♥
...Wiem!... ♥... nie odpowiesz mi na nie... ♥... A ja wciąż na Ciebie czekam.. ♥... Wysłałam do Ciebie list... ♥... Odpisałeś... ♥... że wciąż od nowa go czytasz... ♥... że tęsknisz za mną... ♥... często szlochasz... ♥... Dlaczego?... ♥... Dlaczego tam pozostałeś... ♥... Pamietasz?... ♥... przecież mi obiecałeś!.. ♥... że nie będziesz już dłużej zwlekał... ♥... bo życie beze mnie nie ma dla Ciebie sensu... ♥... Dobrze wiesz!... ♥... Jak bardzo Cię kocham... ♥... Wiedziałeś o tym od pierwszego Naszego spotkania... ♥... I wiem!... ♥... że też mnie kochasz... ♥... A mogło być tak inaczej... ♥... niż dziś... ♥... To dla Nas słowik śpiewał... ♥... szumialy wokoło drzewa... ♥... Gwiazdy świeciły nocą... ♥.. To wszystko dla Nas!... ♥... Więc po co?... ♥... Gdy Ciebie nie ma i nie ma... ♥... A ja codziennie czekam... ♥... Wrócisz!... ♥... Już wkrótce... ♥... Będziemy już zawsze Razem... ♥... Księżyc znów odmieni swój kształt... ♥... Może jeszcze nie raz... ♥... Trudna ta Nasza miłość... ♥... Obiecałeś... ♥... że nigdy nie będę już sama... ♥... Dotrzymaj słowa... ♥... Bo ja będę na Ciebie czekała... ♥ Wróć do mnie!... ♥... Jeszcze dziś!... ♥


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz