poniedziałek, 18 kwietnia 2016

♥ Usta Twe... na mych oczach...


♥ Znam tyle twoich...
♥ pieszczot...
♥ Lecz gdy dzień na zmroczu...
♥ Błyśnie gwiazdą...
♥ wspominam tę jedną...
♥ bez słów...
♥ Co każe ci ustami...
♥ szukać moich oczu...
♥ Tak mnie żegnasz zazwyczaj..
♥ mim powrócę znów...
 


♥ Czemu właśnie w tej chwili...
♥ gdy odejść mi pora...
♥ Pieścisz oczy, nim spojrzą...
♥ w czar lasów i łąk?...
♥ Bywa tak... świt się budzi...
♥ od strony jeziora...
♥ Nagląc nas do rozplotu...
♥ snem zagrzanych rąk...

♥ O szyby... jeszcze chłodne...
♥ uderza pozłotą...
♥ Nagły z nieba na ziemię...
♥ świateł zlot i spust...
♥ Usta Twe... na mych oczach...
♥ Co chcesz tą pieszczotą...
♥ Powiedzieć?...
♥ Mów!...
♥ Lecz zmyślnych nie...
♥ odrywaj ust!...

(Bolesław Leśmian)
 
 
 
 
ach! czarodziejska chwilo
ty dniu i nocy pełna
kiedy mnie obejmujesz TY!
- moja królewna..

kącikiem ust zaznaczona
uśmiechem uwielbiona
w czarodziejski krąg moich rąk
- pocałunek jak akt
pełen czułości jest dan
delikatne palce dłoni
i zapach co roztacza się
do woli z Twych ust i włosów

kącikiem ust zaznaczona
miłość w szmince barwiona
w czarodziejski krąg pocałunków
krwistych serca malunków
- TY!

i ten smak który czujesz
wszystko w Tobie wibruje
i pomnażasz swój głód
całuj, całuj Tyś moja!

AMO
 
 
...napisałeś pięknie... ale..
powiedz, kto by Cię całował
powiedz, no kto?
Kto usta tą szminką malował?
jak wiesz, to powiedz, kto
?


Kto by Cię obejmował?
Kto listy do Ciebie pisał?
Kto chodziłby z Tobą po lesie
październik, listopad czy wrzesień..
No, powiedz, kto?


Ja wiem kto?


Veroni
 
 
wszystko wiesz, piszesz wiersz
kto by Ciebie na spacery brał?
kto by z Tobą w głęboki las mknął?
kto by całowanie tak lubił, no kto?
przecież Ty wiesz wszystko Veroni!


Amadeusz
 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz