wtorek, 19 kwietnia 2016

...♥... Dwa Serca złaknione ...♥... Dwa Serca pragnące


♥... przed Nami drzwi... ♥... otworzysz?...

 ONA _ VERONI:

 
 
♥... Słodkie usta... ♥... błądzą po mej szyi...
♥... Ciepły dotyk... ♥... Twoich dłoni...
♥... szukają szczęścia... ♥... Jesteś!...
♥... I ja jestem obok Ciebie...
♥... zbyt szybki oddech...
♥... głośne bicie serca...
♥... Dwa palące się ciała...
♥... ogień uczuć...
♥... pragnienia...
♥... Szukasz mojej dłoni...
♥... przed Nami drzwi... ♥... otworzysz?...
♥... pomogę Ci...
♥... Szczęśliwi... ♥... Zakochani... ♥


♥... Dla Ciebie... ♥
 


ON _ AMO:
 
...♥... otwarłem drzwi
...♥... pokoik Nasz na piętrze
...♥... i tylko jedno spojrzenie naprędce
...♥... nie musiałem prosić byś usta zbliżyła
...♥... byś mnie namiętnością swoją
...♥... do stóp rzuciła
...♥... nieprzewidywalny scenariusz zaistniał
...♥... pocałowałem Ciebie słodko
...♥... prędko, zgasło światło 
...♥... Dwa Serca złaknione
...♥... Dwa Serca pragnące
...♥... uderzenie gromu tak rozgrzewające
...♥... piękne i tak czułe, że wciąż je wspominam
...♥... uczucie kojące
...♥... Ciebie me kochanie o drogę wciąż pytam
...♥... w pokoiku na piętrze
...♥... przy mrożnej pogodzie
...♥... oddałem się Tobie  
...♥... leżąc przy Tobie
...♥... Szukasz mojej dłoni
...♥... przed Nami drzwi... ♥... zamknięte
...♥... pomogę Ci
...♥... Szczęśliwi ...♥... Zakochani
...♥... Kocham Cię, pamiętaj ...♥...
 
...♥... Dla Ciebie... ♥

 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz