sobota, 23 kwietnia 2016

♥..dlaczego chodzisz do lasu ładować baterie?

..a jeszcze pytanie ciśnie się na usta

dlaczego chodzisz do lasu ładować baterie?

i jeszcze jedno pytanko malusie

dlaczego ronisz łzy?

dlaczego samotność Cię uwiera?

i takie tam niedopowiedzenia..!

 


Wybacz, ciekawość w wierszu pisaną

może przytulić Ciebie tak wirtualnie

przytulę Ciebie do serca swego

nie miej obaw ani strachu

ja sam przestraszony

nocą przewracam się sam

z boku, do boku

i jestem jak Tomcio Paluch, sam

ale nie narzekam wcale

tylko ta moja wiocha mnie osacza

miasta nie lubię

taki ze mnie szalony gość

..ach ten rym poplątany

utnę go w tym miejscu

i do Ciebie wyślę

niech w cdn - powraca!
  
 
 
..dla Ciebie buziaczek wyśniony

pewnie się na zdjęciu objawisz

masz siostrę? - nie!

a to będzie tylko zdjęcie, Twe!
 
 

..cdn.. tak będę do 23:00  ¦
 
  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz