poniedziałek, 18 kwietnia 2016

♥ ..W przydrożnej kawiarence

♥ ..W przydrożnej kawiarence

Nie tak dawno...


Uśmiecham się do swoich wspomnień
Jeszcze nie tak dawno siedzieliśmy obok Siebie
Było tak bardzo słonecznie
Byliśmy tak szczęśliwi ogromnie..



W przydrożnej kawiarence
Wypiliśmy kawę patrząc na Siebie wzajemnie
Było wówczas tak bardzo wiosennie
Nie widzieliśmy nikogo, prócz Nas..


Zaproponowałeś długi spacer
Był przepiękny park, a trochę dalej las
I znów nie było nikogo prócz Nas
Nad głowami fruwały jakieś ptaki..


Dotknąłes mnie delikatnie
Schowałeś w Swoich dłoniach moje
Popatrzyłeś mi w oczy, gdy podniosłam twarz
W Twoich zobaczyłam miłość...


Nie było nikogo prócz Nas
Tuląc mnie w ramionach, całowałeś namiętnie
A czas płynął tak szybko, jak rwąca rzeka
I uciekł Nam gdzieś, tam, gdzie Nas nie ma...


Dzisiaj siedzę sama, znów w tej kawiarence
Gdzie nie tak dawno byłeś i Ty
Wiem, że będę uśmiechać się do wspomnień
I nie ma dzisiaj nikogo, prócz mnie!...
 
 
 
 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz