środa, 13 kwietnia 2016

♥..Jesteś tak wiecznie zajęty

♥..  


Jesteś tak wiecznie zajęty
Ciągle patrzysz w przeciwną stronę
Wiesz, że jedno Twoje spojrzenie
To mi nie zwróci, co już stracone...



Ja mam tyle pustych wieczorów..
Wtorków, piątków i niedziel...
Więc chciałam Ci kiedyś powiedzieć...
Jeśli myślisz, że ja Cię nie kocham, to się mylisz!..



Ja Ci przecież to mogę w każdej chwili...
Wyszeptać, wyśpiewać, powiedzieć -jak wolisz..
Tak szybko, w dwóch słowach lub całkiem powoli
Jak myślisz, że ja Cię nie kocham -jesteś w błędzie...
Ja Ci przecież to mogę zawsze, wszędzie...



A Ty jesteś taki uparty.,.
Ciągle patrzysz w przeciwną stronę...
Wiesz, że jedno Twoje spojrzenie...
To mi zwróci, co już stracone..,



Ja mam dość pustych wieczorów...
Wtorków, piątków, niedziel...
Chciałam Cię dzisiaj zobaczyć...
Chciałam Ci w końcu powiedzieć...
Jeśli myślisz, że ja Cię nie kocham, to nie wiesz...



Ile tracisz przez takie myślenie...
Wieczorów przy świecach i ranków przy kawie...
I zaklęć tysięcy i marzeń na jawie...
Jeśli myślisz, że ja Cię nie kocham, pół biedy...

Ja Ci przecież to powiem... tylko kiedy?

..............................
 

..przecież jestem obok Ciebie
opieramy się plecami
lub siedzimy na fotelach
w tym samym pokoju
a firanki już nie ma
bo rolety są w oknach..
..przecież jestem obok Ciebie, Veronico!
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz