niedziela, 10 kwietnia 2016

♥..I ta francuska piosenka..,

 
Zadzwonił telefon... usłyszałam Twój głos... ciepły... pełen pomysłów na przyszłość... powiedziałeś kilka słów... że tęsknisz... że kochasz... że samochodem jesteś w połowie drogi do mnie... radość zapanowała wokół... słyszałam nawet śpiew ptaka... nie!....to we mnie wszystko grało i śpiewało... radość.. że się znów spotkamy... czekałam z wielką niecierpliwością... wszystko biegiem... bo za godzinę będziesz... prysznic... makijaż.. moje długie włosy... przykrywające to, co Twój wzrok pieści....patrzę w lustro... jestem zadowolona... . i.. wreszcie Jesteś.!...cudowne są spotkania... trudne później rozstania... teraz Jesteś!... padliśmy sobie w ramiona... delikatne dotknięcie Naszych ust... ja rozanielona.... poszliśmy na obiad... potem do kawiarni... grał właśnie zespół... poprosiłeś mnie do tańca... całowałeś moje włosy... przytulałeś do Siebie moje ciało... Byłeś zmęczony... bo do mnie daleka droga... idziemy do domu? zapytałeś... ja też tak samo myślałam... wróciliśmy... napaliłeś w kominku... bo znów wróciła zima... wszędzie biało... piękna bajeczna sceneria... w kominku się rozgrzewało... Nam też było ciepłej.... Twój wzrok oparł się o me ciało.... Wokół cisza... i tylko z cicha ta francuska piosenka...... byliśmy spragnieni Siebie... i ta sceneria... i ta piosenka... i My sami... Ty i ja... dwa serca, które tak za sobą tęskniły... zakochani w sobie... zaczęliśmy się namiętnie całować... dłonie błądziły po ciałach...... które wkrótce stopiły się w jedno... dziwne cienie na ścianach... i tak gorąco... gorąco... gorąco... z cicha ta francuska piosenka... i... gorąco... gorąco... gorąco.......................................................
 
 
 
 
PIĘKNO KOMENTARZA
 
 
 
płonie ogień w kominku
płoną Nasze usta
rozgrzało się w pokoju
zacznie się ero - uczta

i to niebiańskie skuszenie
i ten szelest motyli
może Cię pocałuję
za minut sześć!

czy Ty Veroni, chcesz?

AMO
 
 
 
 
 
To ja sobie pójdę.....😉
 
 

 
+Andrzej Zet
Nie odchodź!......
 
 
 
Czymże słowa ubogiego Cyrano wobec wodospadu uczuć Amando...
nie zatrzymuj mnie o piękna /białogłowa ?/ :))))-
 
 
+Andrzej Zet
..zostań, zaowocuj w komentarzach dla Owej, białogłowy!  
 
 
 
 Sił muszę nabrać przed jutrzejszą bitwą ze smokiem !
Opiekuj się Waść tą Pięknością ! Oby tak,aby ujmy żadnej Jej nie przysporzyć ! ;)
Pozdrawiam i Dobranoc Wam ! :)))
 
 
..miło za koment i będzie jak rzeczesz!
Opieka i Honor, to  Polaka w niebo, przy takiej Białogłowej niesie !  :)))
 
 
 
+Andrzej Zet
Andrzeju
Będę na Ciebie czekała!!
 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz