niedziela, 17 kwietnia 2016

♥..Moje myśli biegną za Tobą




Moje myśli biegną za Tobą
Gdziekolwiek jesteś beze mnie
I Ty pomyśl czasem o mnie
Myślami dotknij mej duszy samotnej!



Cicho i pusto tu wszędzie
Nie słyszę twojego głosu już nigdzie
Coś jak echo odbija się tu i ówdzie
Jakaś struna we mnie, boję się, że pęknie!



Każda chwila spędzona wspólnie z Tobą
Pozostanie otulona melodią serca
Które biło mocniej, gdy byłeś bardzo blisko
Niech melodia miłości nigdy nie zamilknie!



Niech gra w mej duszy najpiękniej jak umie
Niech żadna jej nutka nigdy się nie wymknie
Choć jesteś tak bardzo daleko ode mnie
Wrócisz, jak melodię miłości usłyszysz!



To co najpiękniejsze czytamy między wierszem
Wiem, że czekasz jak ja na jedno słowo
Które znów nas przybliży do siebie
Tak jak wówczas, wiatrem poślij je do mnie!



autorka: Weronika -Veroni


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz