wtorek, 12 kwietnia 2016

Piękna piosenka

 
Jesteś moim światłem w nocy
Jesteś kolorem jak moja krew
Jesteś lekarstwem na mój ból
Jesteś jedyną osobą którą chcę dotykać

Nigdy nie wiedziałem, że może to oznaczać aż tyle..,

Więc na co czekasz?

Piękna piosenka Jurku w pięknym Twoim opracowaniu... dziękuję i Buziak dla Ciebie ♥
 
 
 
░░░░ SERDECZNIE
░░ ╔╦╦╦╦══╦═╦══╗
░░ ║║║║╠╗╔╣╩║║║║
░░ ╚══╩╝╚╝╚╩╩╩╩╝
░░░░░░░░░░░░░░░
╔═╗
║═╬╦╦═╦═╦═╗
╠═║║║╬║╩╣╔╩★
╚═╩═╣╔╩═╩╝══★
════║║═══════★
════╚╝════════★
WIECZORU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
░░░░░░░░░░░░░░
*☆MIŁEGO * ☆ … .•*☆ WIECZORU ☆
◥◣ς੭◢◤..◥◣ς੭◢◤
__ W I T A M CZWARTEK- 07-04-2016❀ڿڰۣ
◥◣ς੭◢◤..◥◣ς੭◢◤
★´♥¸.• * ۞۞۞ Witam wieczorem. ۞۞۞
Ożyw­cze tchnienie na­tury,słod­kim owo­cem pełnym wi­tamin dla ludzkiego serca..wys­tar­czy ot­worzyć od­ro­binę swo­je Ser­ce,by dos­trzec piękno świata i dob­roć ludzi.
SERCEM PATRZ! থৣৡৣথ♦..cza­sem, żeby dos­trzec piękno te­go świata trze­ba umyć ok­no włas­nej duszy..mam ta­ki zwyczaj, jeśli od­kryję choćby naj­mniej­szy prze­jaw piękna,zaw­sze pochwalę je­go twórcę..to niesa­mowi­te jak piękno dos­trzeżone pot­ra­fi się szyb­ko roz­mnażać i ser­decznym uśmie­chem od­krywcę wynagradzać..piękno górskiego stru­mienia, to nie tyl­ko je­go szmer czy czys­ta,życiodaj­na wo­da,ale też różno­rod­ność ka­myków..jed­ne są ko­loro­we in­ne sza­re a jeszcze in­ne niczym gwiaz­dy od­bi­jają,każdy pro­myk słońca wszys­tko to ja­ko całość sta­nowi piękno,przy którym można się zat­rzy­mać i zachwy­cić tak też jest z ludźmi,każdy ma w so­bie ta­kie ka­myki piękna,które może dołożyć..trze­ba jed­nak uczy­nić to de­likat­nie, niemal opuszka­mi palców, tak aby nie zmącić czys­tości wo­dy i nie zakłócić mu­zyki ciszy..a gdy spojrzysz na łąkę i różno­rod­ność kwiatów na niej rosnących, na piękno mo­tyli w roz­maitych kolorach tęczy..wsłuchaj się w głosy żyjątek,które w sym­biozie tworzą ma­giczną mu­zykę dla duszy..to właśnie jest cud tolerancji..w źdźble tra­wy od­na­lazłam sens istnienia w prze­latującym mo­tylu od­kryłem wrażli­wość swo­jej duszy.. w człowieku miłość uka­zała mi swo­je piękno..górski po­tok wy­doby­wający się z wnętrza Ziemi po­kazał mi ja­kie piękno się w Niej uk­ry­wa..z ludźmi jest tak sa­mo;trze­ba tyl­ko chcieć od­szu­kać to nies­ka­zitel­ne Źródło..i na­wet jeśli stoisz po dru­giej stro­nie natury pot­rze­bujesz kogoś..kto wie­rzy w Ciebie..pomimo!..gdyż zro­zumieć otaczający świat nie jest łatwo..jeśli chcesz pojąć je­go piękno,uj­rzeć w całej oka­załości mu­sisz zmienić kąt widzenia..(piękno, każdy no­si w so­bie i pop­rzez nie spogląda na otaczający go świat)..lecz nie sa­mo piękno zaspokaja,a dążenie do je­go wnętrza,więc zam­knij oczy,uśpij zmysły Ser­cem patrz!..Kocham piękno na­tury duszy pulsującej w ciszy mówiącej ja­cy jesteśmy cze­go prag­niemy..bo właśnie ta­cy jes­teśmy w swej pros­to­cie..Pozdrawiam wiosennie
◥◣ς੭◢◤..◥◣ς੭◢◤
.•.W le­sie jak w życiu..aby zna­leźć „praw­dziw­ka” na­leży bacznie ob­serwo­wać ścieżkę,którą się prze­mie­szcza­my by móc dos­trzec go pośród tok­sycznych i trujących dzieł natury.. .•.
◥◣ς੭◢◤..◥◣ς੭◢◤
♥ Życie,ach życie wciąż mnie zaskakujesz wielbię ciebie skrycie, choć cię nie rozumiem. Niesiesz zdarzeń wiele wystawiasz na próby mam jednak nadzieję, że ty nie chcesz mojej zguby. Darzysz smutkiem i radością nie gardzisz też łzami, ale i cudowną miłością nie stawiając granic. Dajesz ból czasami, lecz i szczęścia nie żałujesz różnymi wiedziesz drogami celu nie wskazujesz. ♥
Najlepszym lekarstwem którego nie sposób przedawkować to życzliwość dla drugiego człowieka! Żyć to znaczy otworzyć całe swoje serce drugiemu Człowiekowi Takiej z głębi serca płynącej czystej bezinteresownej miłości która trwać będzie we wszystkie dni miesiące kwartały tego i następnych wielu lat która poprowadzi w ciemności przytuli w potrzebie i okryje gdy w duszy chłodem powieje jednym słowem tej jednej jedynej na całe życie tej zwyczajnej a zarazem wyjątkowej tej powodującej drżenie serca na myśl o kochanej osobie miłości Wam wszystkim i każdemu z osobna życzę.
◥◣ς੭◢◤..◥◣ς੭◢◤
✻✻`• .¸♥¸.•¸♥¸.•*´¨`*•(¯`•♥•´¯)
◥◣ς੭◢◤..◥◣ς੭◢◤
✻✻`• .¸♥¸.•¸♥¸.•*´¨`*•(¯`•♥•´¯)
◥◣ς੭◢◤..◥◣ς੭◢◤
♥✵✻✻✻ * *✻
 SERDUSZKO❤️
╦╗╦─╔╗──╔╗╦╔╗╦╗╦╔╗
║║║─╠╣──║─║╠─╠╣║╠
╩╝╩╝╩╩──╚╝╩╚╝╩╝╩╚╝
▄██▄██▄
▀█████▀
░░▀█▀--- Dziękuję że jesteś ˜❤️˜
◥◣ς੭◢◤..◥◣ς੭◢◤
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz