niedziela, 3 kwietnia 2016

♥... czułam bicie Twojego serca...

 

 
♥... Zadzwonił telefon... ♥... Odebrałam.. ♥... to byłeś Ty... ♥... wiedziałam, że zadzwonisz... ♥... dlatego czekałam... ♥... Spotkamy się dzisiaj?... ♥... spytałeś... ♥... O której będziesz?... ♥... zapytałam... ♥... wieczorem... ♥... usłyszałam... ♥... Zabieram Cię na bal... ♥... Prysznic... makijaż... ♥... jaka kreacja?.. ♥... już wiem... ♥... Dzwonek do drzwi... ♥... jesteśmy... Ja i Ty... ♥... Wyglądasz pięknie... ♥... lekki pocałunek... ♥... wiedziałam... że na tym się nie skończy... ♥... Miłość między Nami jest wielka... ♥... zawładnęła Nasze serca... ♥... Przyciągnąłeś mnie do Siebie... ♥... czułam bicie Twojego serca... ♥... Moje... biło w rytm Twojego... ♥... poprosiłeś mnie do tańca... ♥... tańca dwóch ciał... ♥... I dwóch serc... ♥... Dzisiaj... już nie pojedziemy.. ♥... na bal!... ♥


 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz